به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۳۰۷۲۸۹

اعلام ترکیب استقلال برابر گل گهر با 4 تغییر

گروه ورزشی: فرهاد مجیدی برای دیدار امروز برابر گل گهر، تیمش را با 4 تغییر نسبت به دیدار برابر نساجی روانه میدان خواهد کرد.
اعلام ترکیب استقلال برابر گل گهر با 4 تغییر
استقلال در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف گل گهر می رود. آبی های پایتخت برای بازگشت دوباره به صدر جدول، محکوم به کسب پیروزی هستند و در سمت مقابل نیز سیرجانی ها با تعداد زیادی از بازیکنان سابق استقلال، به مصاف این تیم می روند.
 
* اعتماد دوباره به گلر جوان
علیرضا رضایی برابر نساجی نمایش بسیار خوبی داشت. سنگربان جوانی که تابستان امسال به استقلال آمد و با وجود حضور مظاهری و حسینی، کمتر کسی شانسی برای حضور او در دروازه آبی ها متصور می شد. با این وجود، او بهترین بازیکن تیمش مقابل قائمشهری ها بود و امروز نیز درون قفس توری تیمش قرار می گیرد.
 
* عارف به جای مرادمند
محمدحسین مرادمند به دلیل سرما خوردگی این بازی را از دست داد و عارف آقاسی امروز به جای او در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت. محمد دانشگر نیز که در دیدار گذشته بازوبند کاپیتانی را بر دست بسته بود، امروز به میدان می رود. سیاوش یزدانی یکی از بهترین مدافعین لیگ بیست و یکم نیز همچون روال سابق برای استقلال بازی خواهد کرد.
 

 
* تغییرات در سمت چپ و میانه میدان
جعفر سلمانی در دو بازی گذشته استقلال در حد انتظار ظاهر نشد و به همین دلیل فرهاد مجیدی تشخیص داد که در دیدار امروز متین کریم زاده را به جای این بازیکن به کار بگیرد. سعید مهری نیز در این بازی از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. او جایگزین امین قاسمی نژاد شده تا استقلال امروز کمی تدافعی تر بازی کند.
مهدی مهدی پور که در دیدارهای گذشته در خدمت تیمش بوده و کادرفنی نیز از عملکرد او رضایت دارد، امروز نیز در میانه میدان بازی خواهد کرد. در سمت راست نیز وریا غفوری کاپیتان استقلال انجام وظیفه می کند. او در بازی هفته قبل به دلیل سرماخوردگی، از نیمه دوم وارد زمین شد.
 
* عناصر تهاجمی با حضور خارجی ها
کوین یامگا که شروع طوفانی در ترکیب استقلال داشت، امروز نیز از ابتدا به میدان می رود. رودی ژستد نیز مهاجم مورد اعتماد فرهاد مجیدی است که برای سومین دیدار متوالی از ابتدا بازی می کند. این دو امروز امید اول گلزنی استقلال در سیرجان خواهند بود.
 
ترکیب استقلال برابر گل گهر:
علیرضا رضایی – سیاوش یزدانی – محمد دانشگر – عارف آقاسی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – وریا غفوری –متین کریم زاده – سعید مهری – کوین یامگا – رودی ژستد
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها