به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۳۰۷۲۹۷

زنده به گور کردن همسر در حیاط پشتی خانه

زنده به گور کردن همسر در حیاط پشتی خانه
گروه حوادث: زن هندی در اجرای خواسته همسر روحانی اش اقدام به زنده به گور کردن او در حیاط پشت خانه کرد. یک زن ۵۵ ساله هندوستانی به جرم زنده به گور کردن همسرش در حیاط پشت خانه شان در پشت میله‌های زندان به سر می‌برد. بنا به گفته پلیس شوهر این زن از وی خواسته بود تا به منظور دستیابی او به جاودانگی او را زنده به گور کند. متهم «لاکشمی» همسر قربانی به نام «ناگاراج» ۵۹ ساله اهل ایالت تامیل نادو در جنوب هند است.

به گزارش یکی از رسانه‌های محلی هند این حادثه پس از آن فاش شد که دختر این زوج، مفقود شدن پدرش را به پلیس گزارش داد. بنا به گفته پلیس ناگاراج چند سال پیش پس از بازدید از معابد خود را «کشیش» خوانده بود. او حتی مدعی صحبت با خدا شده بود. یک مقام ارشد پلیس در این باره گفت: «ناگاراج حتی یک معبد در حیاط پشتی خانه اش ساخته و اغلب مردم را برای بیان پیشگویی‌های خود در آنجا جمع می‌کرد.»

در گزارش پلیس آمده که در تاریخ ۱۶ نوامبر ناگاراج از ناحیه سینه احساس ناراحتی کرد. او بلافاصله همسرش را احضار و از او خواست تا در حیاط پشتی خانه گودالی حفر کند تا او پس از زنده به گور شدن به جاودانگی برسد. در ادامه لاکشمی دو کارگر استخدام و از آن‌ها برای حفر یک گودال کمک گرفت. در این گزارش آمده که در تاریخ ۱۷ نوامبر لاکشمی به صورت مخفیانه ناگاراج را در حالی که بیهوش بود در گودال دفن کرد.

این زن تا زمانی که دخترش که کارمند شرکت فناوری اطلاعات است و برای ملاقات در آخر هر هفته به خانه والدینش سر می‌زد به غیبت پدرش مشکوک نشده بود این راز را مخفی نگه داشت. با این حال او پس از پرسش‌های مکرر دخترش در مورد پدرش، مجبور به اعتراف شد و گفت که شوهرش را در حیاط پشتی خانه زنده به گور کرده است.
این دختر بلافاصله با پلیس تماس گرفت و ماموران پلیس پس از نبش گودال جسد ناگاراج را بیرون آوردند. جسد این مرد برای انجام کالبدشکافی فرستاده شده است. پلیس گفت که علت دقیق مرگ این مرد پس از انجام کالبدشکافی اعلام خواهد شد.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: حوادث جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها