به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۳۰۷۳۰۷

دشمنی با آمریکا به ضرر ما تمام شده است

دشمنی با آمریکا به ضرر ما تمام شده است
گروه سیاسی: حسین انصاری‌راد، نماینده ادوار مجلس و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با روزنامه آرمان اظهار کرد که دشمنی جمهوری اسلامی ایران با آمریکا و شعار محو اسرائیل به ضرر ما تمام شده است!وی همچنین گفت: «تکلیف ما این نیست که با مقابله با آمریکا اساس و حیات زندگی مردم را درخطر قرار بدهیم».
 انصاری راد گفت:بسیاری از شخصیت‌های طراز اول جمهوری اسلامی مانند آقایان لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان در این انتخابات به دلایل نامشخص برای مردم رد صلاحیت شدند.

*هدف این بود که قدرت در اختیار یک جریان خاص قرار بگیرد کار جریان‌های دیگر را یکسره کنند تا آنچه فکر می‌کنند درست است را بدون هیچ مانعی انجام بدهند.

*واقعیت این است که در دهه‌های گذشته سیاست خارجی و داخلی ما به بن‌بست خورده است. اتفاقاتی که در انتخابات ریاست جمهوری رخ داد نشان می‌دهد که راهی که در پیش‌گرفته این به بن‌بست رسیده است.

*یکی از شعارهای اصلی ما در سیاست خارجی دشمنی با آمریکا و محو اسرائیل بود. به همین دلیل نیز هزینه‌های زیادی در این زمینه پرداخت شد. نتیجه این نوع سیاست ورزی به ارتقای اقتصادی و سیاسی ایران در مجامع بین‌المللی نینجامید. این سخن به معنای این است که نه‌تنها شعارهایی که داده می‌شد تحقق پیدا نکرد و بلکه این شعارها به ضرر کشور نیز تمام‌شده است.



 
برچسب ها: آمریکا

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ ۱۴:۴۸
تا زمانی که رهبران تراز اول مملکت لجبازی کنن همین آشه همین کاسه خواهد بود (379484)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها