به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۳۰۷۳۱۲

ایران در نمایشگاه اسپانیا شرکت می‌کند

ایران در نمایشگاه اسپانیا شرکت می‌کند
گروه فرهنگی: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با انتشار فراخوانی از فعالان صنعت گردشگری کشور برای حضور در نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا دعوت کرد. ایران به دلیل کرونا بیش از یک سال در نمایشگاه‌های خارجی حضور نداشته است.
 
به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این دوره از نمایشگاه فیتور اسپانیا قرار است همانند دوره‌های پیشین، همزمان با نخستین ماه سال آینده میلادی در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار شود. کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، امسال نیز مأموریت دارد به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، زمینه حضور فعالان و نقش‌آفرینان صنعت گردشگری ایران و معرفی بیش از پیش ظرفیت‌ها و جاذبه‌های بی‌شمار کشورمان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور (FITUR) را فراهم کند.

بخش خصوصی، عمومی، دست‌اندرکاران صنعت گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و سایر صنوف مرتبط می‌توانند از امروز ۳ آذرماه ۱۴۰۰ به مدت ۱۳ روز (۱۵ آذر) به وب‌سایت نمایشگاه‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.persiavisit.ir مراجعه و با تکمیل فرم‌های بارگذاری‌شده، ثبت‌نام و درخواست خود را ارسال کنند.همچنین شماره‌های ۶۱۹۳۴۳۳۷-۰۲۱ و ۶۱۹۳۴۳۲۳-۰۲۱ به منظور ارائه اطلاعات و آگاهی بیشتر متقاضیان در دسترس قرار دارد.نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا از ۲۹ دی‌ماه تا ۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ مصادف با ۱۹ تا ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲ در مرکز نمایشگاه‌های شهر مادرید برگزار خواهد شد.
برچسب ها: نمايشگاه کتاب
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها