به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۳۰۷۳۱۶

بازگشت خوش‌یمن عباس‌زاده برای تراکتور

بازگشت خوش‌یمن عباس‌زاده برای تراکتور
گروه ورزشی: هفته ششم لیگ برتر امروز (چهارشنبه) با برگزاری چهار دیدار آغاز شد که با نتایج کم‌گلی به پایان رسید.در یکی از این دیدارها سپاهان مهمان فجر سپاسی بود که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر زرد پوشان اصفهانی به پایان رسید. در این دیدار ابتدا عزت‌الله پورقاز در دقیقه ۳۵ روی ارسال فرشاد احمدزاده از روی ضربه ایستگاهی، گل نخست سپاهان را با ضربه سر به ثمر رساند.

در نیمه دوم هم سجاد شهباززاده روی ضدحمله‌ای که خودش آغاز کرد به محوطه جریمه فجر سپاسی نفوذ کرد و با پاس کات‌بک، محمدرضا حسینی را مقابل دروازه خالی قرار داد تا حسینی دروازه فجر را به راحتی باز کند.
با این نتایج سپاهان فعلا با ۱۳ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. فجر سپاسی هم با هفت امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نساجی و پیکان در ورزشگاه شهدای شهر ساری به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود پیکان به پایان رسید. در این دیدار ابتدا کریم اسلامی، مهاجم کهنه‌کار نساجی روی غفلت مدافعان پیکان در دقیقه ۳۶ تیمش را پیش انداخت اما در نیمه دوم، ابراهیم صالحی، مهاجم بلند قامت پیکان با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند.

ابراهیم صالحی در دقیقه ۷۹ گل دوم پیکان را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و نجفی در دقیقه ۸۲ نفوذ بسیار خوبی بین مدافعان پیکان کرد و با عبور از دروازه‌بان حریف بازی را به تساوی کشاند.با این نتیجه پیکان با ۱۱ امتیاز به رده جهارم جدول رده‌بندی رسید. نساجی هم با ۶ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی جای گرفت.

تراکتور در تبریز میزبان پدیده بحران زده بود که بالاخره در دقایق پایانی روی حرکتی ترکیبی، توسط محمد عباس‌زاده به گل پیروزی رسید تا بازگشت ستاره تراکتور برای تیمش خوش یمن باشد. با این نتیجه تراکتور با هفت امتیاز به رده هشتم جدول رده‌بندی صعود کرد و پدیده با یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفت.هوادار هم در خانه توانست آلومینیوم را با تساوی بدون گل متوقف کند تا مانع از ادامه صدرنشینی شاگردان خطیبی در لیگ برتر شود. با این نتایج آلومینیوم ۱۲ امتیازی شد و پشت سر سپاهان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. هوادار هم با چهار امتیاز جایگاه چهاردهم را به خودش اختصاص داد.
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها