به روز شده در ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۳۰۷۳۲۰

حرف‌های دلخراش پدر غزاله پس از اعدام آرمان

حرف‌های دلخراش پدر غزاله پس از اعدام آرمان
گروه فیلم: حکم قصاص آرمان عبدالعالی در زندان رجایی شهر اجرا شد. آرمان عبدالعالی، در سال ۱۳۹۲ مرتکب قتل غزاله شکور شد و به قصاص محکوم شد. خانواده آرمان عبدالعالی، چهره‌های شناخته شده‌ای چون عادل فردوسی‌پور و نهادهای حقوق بشری تلاش بسیاری کردند تا رضایت خانواده شکور را جلب کنند و جلوی اجرای این حکم را بگیرند، اتفاقی که با اصرار خانواده غزاله و حکم دادگاه، سرانجام ممکن نشد و آرمان صبح چهارشنبه سوم آذر 1400 به دار آویخته شد. در صحبت‌هایی که می‌شنوید پدر غزاله از رضایت خاطرش بابت اعدام آرمان می‌گوید. از آخرین تلاش‌های آرمان و خانواده‌اش در دقایق پیش از اعدام برای بخشودگی و از احساسات مادر غزاله پس از اعدام قاتل دخترش. 

پدر غزاله شکور پس از اجرای حکم آرمان در این گفت‌و‌گوی اختصاصی اعلام کرد:
* به نمایندگی از غزاله، حق دخترم را گرفتم.
* انتظار داشتیم آرمان جای پیکر دخترمان را بگوید که هیچ وقت نگفت.
* هشت سال بود که پیگیر پرونده غزاله بودیم و واقعا خیلی آرام شدیم.
....
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۰-۱۰-۰۴ ۰۸:۰۰ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۱۹:۳۰
قاتل شمایی (379462)
۱۴۰۰/۰۹/۰۴ ۰۷:۰۷
قاتله چی بگه!!!! (379474)
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۰۴ ۱۷:۵۱
یه لحظه خودت رو بزار جاشون
یه نفر اومده دختر ، خواهر و یا مادر خودت رو کشته و هیچ جنازه ای هم بهت نشون نمی ده. تو چه حسی داری؟؟ آیا واقعا حاضر بودی ببخشی؟؟ (379489)
۱۴۰۰/۰۹/۰۴ ۱۸:۰۵
جان شما کی هستی (379491)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ۲۱:۰۲
به هر حال از کوزه همان برون تراود که در اوست. ما ایرانی هستیم. ما فرانسوی یا انگلیسی نیستیم. خاورمیانه ای هستیم. از لحاظ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی یک کشور ............. (379466)
۱۴۰۰/۰۹/۰۴ ۰۷:۰۸
ایرانی بودن، افتخاره اینو همیشه یادت باشه، هر جایه دنیا هم باشی این حق به خانواده مقتول میدن (379475)
مهسا
Romania
۱۴۰۰/۰۹/۰۴ ۰۶:۵۶
اون ابلهان که می‌گویند چرا اعدام
این تو ۱۷ سالکی ی دختر گشته ، اگه آزاد میشد تا ۲۷ سالگی شاید دختر را میکشت؟
اونوقت هم این حرف را می زدید
ی جوری این بیسوادان نابخرد حرافی می‌کنند انگار که دختره، پسر را گشته

ای بی‌خردی، این ی انسان را گشته و جای جنازه اش را هم نمی‌گوید این ی روانی به تمام عیار است
آیا ایشون دختر و یا خواهر شما را هم میگشت اینگونه حرافی میکردین
اگ در ایران قصاص این قانون مترقی بازدارنده نباشد بخدا روزی ۱۰۰۰ نفر بیشتر قتل انجام میشه
بله اینجا اروپای فرهنگی نیست اینجا ایران است (379473)
محمدرضا-اسفراین
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۰۴ ۱۰:۵۱
حرفای دلخراش طرف مقابلم بزارید. (379476)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۰۴ ۱۲:۵۲
متسفانه پدرومادرقاتل واقعیت رودرک نکردندفکرمیکردندچون پول دارند میتوانند هرکاری بکنندومجازات نشوندن عزیز قتل کردیت باید اعدام بشوید (379480)
۱۴۰۰/۰۹/۰۴ ۱۴:۲۸
گزارش احمقانه. آخه کدوم ادمی که سلامت روان داشته باشه از مرگ توسط اعدام احساس آرامش میکنه. (379481)
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۱۹:۰۷
الان دو قاتل داریم (379560)