کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مجیدی حریف تیم قلعه نویی هم نشد

سومین تساوی متوالی استقلال برابر گل گهر

3 آذر 1400 ساعت 18:01

گروه ورزشی: دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر در نهایت برنده‌ای نداشت تا امتیازات این بازی به صورت مساوی بین دو تیم تقسیم شود.


از هفته ششم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و گل گهر از ساعت ۱۶ در سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر یک از دو تیم یک امتیاز از این بازی کسب کنند.
تیم فوتبال استقلال با ترکیب علیرضا رضایی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، وریا غفوری، متین کریم زاده (از دقیقه ۴۶ جعفر سلمانی)، سعید مهری (از دقیقه ۴۶ رضا آذری)، امین قاسمی نژاد (از دقیقه ۴۶ ارسلان مطهری) و محمدرضا آزادی (از دقیقه ۸۵ امیر حسین حسین زاده) در این مسابقه بازی کرد.
محمد حسین اکبر منادی، آرمین سهرابیان، علیرضا علی زاده، مهدی تیکدری (از دقیقه ۶۹ رضا شکاری)، فرشید باقری (از دقیقه ۴۶ نوید عاشوری)، میلاد زکی پور، سعید صادقی، مسیح زادهدی، محمد رضا خانزاده، امین پور علی و اریک بایناما (از دقیقه ۶۹ محمد آقاجانپور) هم بازیکنان گل گهر در بازی با استقلال بودند.
نیمه نخست این بازی در حالی به پایان رسید که اغلب دقایق بازی در میانه زمین در جریان بود و کمتر میل تهاجمی نزد دو تیم به چشم می‌خورد. آبی پوشان تنها در دو نوبت تا حدودی روی دروازه گل گهر خطرساز شدند که هیچیک از این توپ‌ها به ثمر ننشست.
تنها صحنه بحث بر انگیز در نیمه اول، صحنه‌ای مشکوک به برخورد توپ به دست مدافعان گل گهر داخل محوطه جریمه بود که استقلالی‌ها معتقد به پنالتی بودند ولی داور چنین اعتقادی نداشت.
در دقیقه ۶۰ اولین صحنه جدی و خطر بزرگ این بازی خلق شد که آن هم سهم استقلال بود. جعفر سلمانی با فرار پشت مدافعان گل گهر پاس بلند سیاوش یزدانی را دریافت کرد و در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار گرفت که ضربه بازیکن استقلال توسط اکبرمنادی راهی کرنر شد.
در نهایت این بازی بدون رد و بدل شدن گل و با نتیجه مساوی به پایان رسید تا استقلال ۱۲ امتیازی شده و در رده سوم جدول قرار گیرد و گل گهر نیز ۱۰ امتیازی شده و موقتا در جایگاه پنجم قرار گیرد.
اتفاق ویژه این مسابقه، محرومیت «رودی ژستد» و «کوین یامگا» دو مهاجم خارجی استقلال بود که با اعلام سازمان لیگ، اجازه حضور در زمین را به دلیل عدم ارائه ضمانت های لازم پیدا نکردند و فرهاد مجیدی دقایقی قبل از شروع این دیدار مجبور شد ترکیبش را تغییر بدهد.
استقلال پس از ۳ پیروزی پیاپی در ابتدای لیگ، در سه هفته متوالی مساوی کرد و در دو بازی آخر نیز موفق به گلزنی نشده است.


کد مطلب: 307324

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/307324/سومین-تساوی-متوالی-استقلال-برابر-گل-گهر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir