به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۳۰۷۳۳۰

الهام گرفتن شیائومی از اپل در قابلیت جدیدش

الهام گرفتن شیائومی از اپل در قابلیت جدیدش
گروه فناوری:به نظر می‌رسد شیائومی نیز مانند اپل به دنبال ایجاد قابلیت تعمیر تلفن همراه توسط خود مشتریان باشد.هفته گذشته، اپل قابلیت بسیار غافلگیرکننده‌ای ارائه داد. اپل به کاربران آیفون اجازه می‌دهد خودشان گوشی‌هایشان را تعمیر کنند. اکنون، به نظر می‌رسد که یک سرویس تعمیرات خانگی شیائومی در کار باشد. حساب رسمی توییتر شیائومی هند این توییت را منتشر کرد که به نظر می‌رسد به چنین سرویسی اشاره دارد.

بدیهی است که این اطلاعیه به صراحت چیزی در مورد تعمیرات خانگی شیائومی نمی‌گوید. با این حال، تاکید بر "شما" و بخش "خدمات ساده شده" تصویر به شدت به چنین برنامه‌ای اشاره دارد. همچنین، شیائومی سابقه طولانی در الهام گرفتن از اپل دارد، بنابراین منطقی است که شیائومی راه اپل را نیز در اینجا دنبال کند.

به خاطر داشته باشید که این از حساب هندی شیائومی است. بنابراین، منطقی است که فرض کنیم این امر حداقل در ابتدا در بازار هند آغاز می‌شود. اگر این اتفاق بیفتد، شیائومی احتمالاً اولین تعمیر خانگی اندرویدی را خواهد داشت. در اینجا امیدواریم که شرکت‌های بیشتری از این روند پیروی کنند، زیرا توانایی افراد برای انجام تعمیرات ساده گوشی‌هایشان مفید، ضروری و در کل کار درستی است.
برچسب ها: شیائومی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها