به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۳۰۷۴۰۶

مصدومیت ستاره فرانسوی؛ جدیدترین بدشانسی پیولی

گروه ورزشی: اولیویه ژیرو ستاره فرانسوی میلان در جریان دیدار دیشب مقابل اتلتیکو مادرید دچار آسیب‌دیدگی شد.
مصدومیت ستاره فرانسوی؛ جدیدترین بدشانسی پیولی
میلان در حالی شب گذشته یک بازی بسیار دشوار و مهم را مقابل اتلتیکو مادرید با پیروزی پشت سر گذاشت و همچنان شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا حفظ کرد که یک اتفاق تلخ در جریان این مسابقه برای تیم استفانو پیولی و تیمش رخ داد و یکی دیگر از ستاره های این تیم دچار مصدومیت شد.
 
اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی میلان، در حال دویدن به سمت توپ بود که ناگهان دچار آسیب‌دیدگی شد. به نظر می‌رسید که مصدومیت این ستاره فرانسوی از ناحیه همسترینگ است؛ موضوعی که باعث شد نهایتاً در دقیقه 66 از زمین مسابقه خارج شود و جای خود را به زلاتان ابراهیموویچ بدهد.
 

 
این یک خبر بسیار بد برای استفانو پیولی محسوب می‌شود چرا که پیش از این آنته ربیچ، داویده کالابریا، فیکایو توموری، مایک ماینان و سامو کاستییخو به دلیل آسیب دیدگی دیدار برابر اتلتیکومادرید را از دست داده بودند و حالا ستاره فرانسوی هم به صف مصدومان روسونری اضافه شده است.
گفتنی است اولیویه ژیرو به تازگی از یک مصدومیت بازگشته بود و حالا باید منتظر ماند و دید که این مهاجم فرانسوی تا چه مدت از میادین دور خواهد بود؛ بازیکنی که در 12 بازی این فصل سری آ و لیگ قهرمانان اروپا 4 گل به ثمر رسانده است.
برچسب ها: آث میلان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها