کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بحران در فوتبال اسپانیا؛ فقط رئال آبروداری کرد

4 آذر 1400 ساعت 16:22

گروه ورزشی: از فوتبال اسپانیا تنها حضور رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قطعی شده و 4 نماینده دیگر در آستانه حذف شدن قرار دارند.


هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان شب گذشته به اتمام رسید و در نهایت از اسپانیا فقط رئال مادرید بود که موفق شد صعود به یک هشتم نهایی را قطعی کند. به سبب قهرمانی ویارئال در لیگ اروپای فصل گذشته، اسپانیا امسال 5 نماینده در لیگ قهرمانان داشت ولی تا به اینجا نتایجی که کسب شده، راضی کننده نبوده است.
 

  
رئال در گروه پنجم رقابت ها با کسب 12 امتیاز از 5 بازی صعودش را قطعی کرد و تنها برای صدرنشینی دو هفته بعد در برنابئو باید به مصاف اینتر برود و با یک تساوی نیز رتبه اول را حفظ خواهد کرد. شرایط بارسا، اتلتیکو، سویا و ویارئال اما خوب نیست.
 

 
بارسلونا دو هفته بعد باید به زمین بایرن مونیخ برود و برای صعود محکوم به پیروزی است؛ هرچند این امید نیز وجود دارد که بنفیکا در خانه خود نتواند دیناموکیف را شکست دهد و در این صورت بارسا با شکست از بایرن هم به عنوان تیم دوم به یک هشتم نهایی خواهد رفت. بارسا 7 امتیاز و بنفیکا 5 امتیاز دارد و تیم پرتغالی اگر دینامو را ببرد، بارسا چاره ای جز شکست دادن بایرن در آلیانس آرنا نخواهد داشت.
 

 
اتلتیکو مادرید شب گذشته با گل دقیقه 87 مسیاس در زمین خود مغلوب میلان شد تا به قعر جدول سقوط کند. در هفته پایانی اتلتیکو میهمان پورتو است و باید برای صعود این تیم را شکست دهد و منتظر شکست یا تساوی میلان در بازی برابر لیورپول بماند.
در این گروه صعود لیورپول قطعی شده، پورتو 5 امتیازی است و میلان با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکو در رده سوم قرار دارد.
 

 
سویا دیگر تیم اسپانیایی سه شنبه شب توانست با دو گل بر ولفسبورگ غلبه کند. در این گروه لیل  8 امتیازی و اول است، سالزبورگ با 7 امتیاز دوم است. سویا و ولفسبورگ نیز با 6 و 5 امتیاز رتبه های بعدی را در اختیار دارند.
در هفته پایانی سویا میهمان سالزبورگ است و برای صعود باید در این دیدار پیروز شود. تساوی سویا و برتری ولفسبورگ بر لیل باعث خواهد شد تیم اسپانیایی حتی قعرنشین شود. این در حالی است که برتری سویا ممکن است باعث شود این تیم به عنوان تیم اول راهی دور بعد شود. شرایط این گروه بسیار پیچیده است.
 

 
ویارئال اما در گروهی که منچستریونایتد صعودش را قطعی کرده، این شانس را دارد تا به عنوان تیم دوم صعود کند و برای این مهم در روز پایانی باید در زمین آتالانتا حداقل به تساوی برسد و در غیر این صورت حذف خواهد شد.
 
هر 4 تیم بارسا، اتلتیکو، سویا و ویارئال در هفته پایانی میهمان هستند و روز بسیار پراسترسی را تجربه خواهند کرد.


کد مطلب: 307409

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/307409/بحران-فوتبال-اسپانیا-فقط-رئال-آبروداری

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir