کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پی اس جی -زیدان؛ همه چیز جدی‌تر شد

4 آذر 1400 ساعت 16:25

گروه ورزشی: نشریه فرانسوی نزدیک به پی اس جی ادعا کرد که مذاکرات پاریسی ها با زین الدین زیدان وارد فاز پیشرفته خود شده است.


پی اس جی شب گذشته در جدال صدرنشینی مغلوب سیتی شد و به شکل بدی هم بازی را واگذار کرد. نتیجه نزدیک بود و پاریسی ها با اختلاف یک گل بازی را باختند ولی شیوه بازی پی اس جی به گونه ای نبود که هیچکس را راضی کند. سیتی تیم برتر میدان بود و شایستکی زدن گل های بیشتری هم داشت اما تیر دروازه و درخشش کیلور ناواس و مدافعان مانع یک فاجعه شد.
 

  
پی اس جی با مائوریسیو پوچتینو تیمی در اندازه های قهرمانی اروپا نشان نداده در حالی که با داشتن لئو مسی، نیمار و کیلیان امباپه توقعات بسیار بالایی از این تیم می رود.
شایعات برکناری پوچتینو و جانشینی زیدان یکی دو هفته ای است که به گوش می رسد و امروز لوپاریزین خبر داد که همه چیز جدی تر شده است.
 

 
سران باشگاه که می دانند پوچتینو گزینه اول منچستریونایتد محسوب می شود و از عملکرد مربی آرژانتینی رضایت هم ندارند، از چند هفته پیش گفت و گو ها با زیدان را شروع کردند و در ابتدا هدف این بود که زیزو از ابتدای فصل بعد روی نیمکت پی اس جی بنشیند اما شکست شب گذشته و نیز قوت گرفتن شایعات مذاکره پوچتینو با یونایتد باعث شده تا احتمال عقد قرارداد زودهنگام با زیدان بسیار بیشتر شود و بعید نیست اسطوره رئال به زودی روی نیمکت پاریسی ها بنشیند. اتفاقی که می تواند پی اس چی را به تیمی جذاب تر نیز تبدیل کند.
باید دید نتیجه نهایی مذاکرات چه خواهد شد و اینکه زیدان تنها چند ماه پس از جدایی از رئال به فوتبال بر می گردد یا خیر.


کد مطلب: 307410

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/307410/پی-اس-جی-زیدان-همه-چیز-جدی-تر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir