به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۳۰۷۴۴۲

یک سال بدون دیه‌گو؛ دوستانی برای همیشه

یک سال بدون دیه‌گو؛ دوستانی برای همیشه
گروه ورزشی: پله، اسطوره فوتبال جهان و بازیکن سابق تیم ملی برزیل روز پنجشنبه در نخستین سالمرگ دیه‌گو مارادونا از ستاره آرژانتینی به نیکی یاد کرد.مارادونا که پس از پله از وی به عنوان نابغه و اسطوره بی بدیل دنیای فوتبال یاد می‌کنند بیست و پنجم نوامبر سال گذشته در پی یک دوره بیماری که به جراحی مغز در بیمارستان هم انجامید سرانجام به دلیل ایست قلبی در منزل درگذشت.

پله با انتشار پستی در اینستاگرام ضمن به اشتراک گذاشتن تصویری از خود و مارادونا که هر دو لبخند زنان یکدیگر را در آغوش گرفته‌اند، نوشت: «یک سال بدون دیه‌گو؛ دوستانی برای همیشه.»پله و مارادونا هرگز در زمین با یکدیگر روبرو نشدند اما اغلب برای از آن خود کردن عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ به نوعی رقیب یکدیگر بوده‌اند.

پله اما در ۸۱ سالگی و پس از مرگ مارادونا این رقابت کهنه و گاهی فرسایشی را کنار گذاشت و به جای آن بر روابط گرم و دوستانه‌ای که با اسطوره آرژانتینی داشت، متمرکز شد.او روزی که مارادونا بر اثر ایست قلبی درگذشت و دنیای فوتبال را در اندوه و بهت فرو برد در پیامی نوشت: «دنیا یک اسطوره را از دست داد» و افزود امیدوار است که روزی با دیه‌گو مارادونا، دوست و رفیق صمیمی خود در آسمان فوتبال بازی کند.
برچسب ها: دیگو مارادونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها