به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۳۰۷۵۲۲

انتقاد کونته از بازیکنانش بعد از شکست عجیب

انتقاد کونته از بازیکنانش بعد از شکست عجیب
گروه ورزشی: سرمربی تاتنهام از بازیکنان تیمش برای شکست عجیب برابر تیم مورا انتقاد کرد.به گزارش ایسنا، آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، تیمش را به دلیل بازی در "سطح نه چندان بالا" پس از شکست عجیب  در آخرین لحظات بازی خارج از خانه مقابل تیم اسلوونیایی مورا در لیگ کنفرانس اروپا در روز پنجشنبه مورد انتقاد قرار داد.
آنتونیو کونته پس از بازی گفت: پس از سه هفته، من شروع به درک شرایط می کنم. در حال حاضر سطح تاتنهام چندان بالا نیست. خوشحالم که اینجا می مانم اما باید برای بهبود کیفیت تیم خیلی کار کنیم. فاصله زیادی با تیم های برتر وجود دارد اما من نمی ترسم. من یک جادوگر نیستم و بعد از سه هفته بازیکنانی را پیدا کردم که می خواهند کار کنند و تعهد زیادی دارند اما گاهی اوقات کافی نیست.

اسپرز در دقیقه ۱۱ زمانی که هافبک حریف، تومی هوروات یک شوت خوب به گوشه بالای دروازه زد، عقب افتاد و وقتی رایان سسنیون هافبک تاتنهام به دلیل دریافت دو کارت زرد در دقیقه ۳۱ از بازی اخراج شد، اوضاع بدتر هم شد. در ادامه کین بازی را به تساوی کشاند ولی در ثانیه های پایانی اسپرز گل دوم را نیز دریافت کرد.تاتنهام در آخرین دیدار خود در لیگ کنفرانس اروپا باید برابر تیم شکست ناپذیر رن قرار گیرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها