به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۳۰۷۵۵۸

احتمال دستگیری دوباره رونالدینیو/ عکس

احتمال دستگیری دوباره رونالدینیو/ عکس
گروه ورزشی: ستاره سابق بارسلونا و آث میلان ممکن است دوباره راهی زندان شود.رونالدینیو ستاره سابق فوتبال جهان  فقط تا روز ۱۰ آذر فرصت دارد تا نفقه نامزد سابق خود را پرداخت یا وضعیت آن را مشخص کند.
از حدود یک ماه پیش  ضابطان قضایی بارها برای پیدا کردن این بازیکن تلاش کردند که بی‌ثمر بوده و حالا به او اخطاریه داده‌ شده که تکلیف این ماجرا را روشن کند.

برونو مدرادو، وکیل کوئیلو، گفته است که مهاجم سابق ۴۱ ساله حق درخواست تجدید نظر ندارد زیرا پرداخت نفقه موقت ۱۷۷۰۰ دلاری در ماه قبلاً توافق شده بود و رونالدینیو شروع به پرداخت آن کرده است.گفته می‌شود این زوج که بعد از ۶ سال در سال ۲۰۱۹ از هم جدا شدند مدتی به صورت ازدواج غیررسمی با یکدیگر زندگی مجدد داشته‌اند. وکیل پریسیلا کوئلیو گفت:رونالدینیو اگر بخواهد این حکم را عوض کند باید پروسه‌های قانونی پیچیده ای را طی کند. اکنون او چاره‌ای جز این ندارد که پول نفقه را پرداخت کند.

در ماه مارچ سال ۲۰۲۰ رونالدینیو به اتهام استفاده از پاسپورت جعلی برای ورد به کشور پاراگوئه به همراه برادر و مدیربرنامه‌اش روبرتو دی اسیس دستگیر شدند و به ۵ سال زندان در مجموع محکوم شدند.رونالدینیو مدتی را در زندان در پاراگوئه گذراند و حتی جشن تولد ۴۰ سالگی خود را در زندان گرفت تا اینکه قاضی دادگاه با جریمه ۹۰ هزار دلاری حکم به آزادی او داد.
برچسب ها: رونالدینیو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها