به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۳۰۷۶۵۸

تاریخ اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی

تاریخ اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی
گروه جامعه: سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی  از زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی خبر داد و گفت: نتایج سی و پنجمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی فردا ظهر بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته -محل تحصیل آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندان پزشکی دوره ۳۵ سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در سایت سنجش پزشکی منتشر شده است.کارنامه فقط از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir قابل مشاهده و دریافت است. داوطلبان می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری، کارنامه خود را مشاهده و دریافت کنند.

هاشمی نظری بیان کرد: سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندان پزشکی پنج شنبه ۲۹ مهر۱۴۰۰ در ۱۷ حوزه در سراسر کشور برگزار شد.رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: در این آزمون ۲ هزار و ۴۶۹ نفر ثبت نام کرده که از این تعداد ۱۹۰۹ نفر در آزمون شرکت و ۵۰۰ نفر غایب بودند.

هاشمی نظری بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی، کسانی که نمره حد نصاب را کسب کرده اند( ٥٠ درصد نمره خام قابل کسب) مجاز به انتخاب رشته-محل هستند.رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: گزینش دانشجو در هر یک از رشته‌های آزمون دستیاری دندانپزشکی، بر اساس نمره کل تراز به درصد (ویژه همان رشته تخصصی) مندرج در کارنامه، سهمیه و اولویت انتخاب رشته محل که توسط خود داوطلب تعیین شده، انجام خواهد شد. بنابراین داوطلب موظف است بر اساس نمره کل تراز اکتسابی، ظرفیت موجود در رشته امتحانی و علاقه شخصی نسبت به انتخاب رشته-محل تحصیل خود اقدام کند.

هاشمی نظری بیان کرد: در هر مرحله از آزمون (قبل یا بعد از پذیرش، طی دوره تحصیل و... ) در صورت وجود مغایرت در اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام، نوع سهمیه، مدارک و سایر موارد ارائه شده توسط داوطلب یا ناقص یا ناخوانا بودن مدارک یا ارسال تصویرمدرک نادرست، طبق ضوابط توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام لازم از جمله حذف داوطلب از روند سنجش و پذیرش یا لغو قبولی در آزمون به عمل خواهد آمد. عدم انتخاب رشته-محل در زمان مقرر، به منزله انصراف از انتخاب رشته-محل و آزمون است.

او ادامه داد: کارنامه اولیه، فقط بر اساس اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام و نمرات اکتسابی داوطلب صادر شده است و به منزله  پذیرفته شدن داوطلب نیست. داوطلب در صورت مجاز بودن، می تواند نسبت به انتخاب رشته-محل تحصیل اقدام کند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: در صورت محرز شدن تقلب و تخلف در هر مرحله از آزمون یا حین تحصیل، علاوه بر محروم شدن فرد در هر مرحله از تحصیل، متخلف به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونهای وزارت بهداشت بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها