به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۳۰۷۶۷۵

یکی از باکیفیت ترین ماشین های چینی وارد بازار ایران شد

گروه کسب و کار: شاید هنگام گشتن در سایت های مختلف تبلیغ جدید خودرو چینی MG-HS را دیده و علاقه مند شده تا در عوض مسافرت به کیش با تور از این ماشین برای مسافرت خود استفاده کنید، اما باید در نظر داشته بدانید امکانات و مشخصات این ماشین به چه صورت می باشد.
یکی از باکیفیت ترین ماشین های چینی وارد بازار ایران شد
خودرو چینی MG-HS به بازار ایران رسید
علاو بر امکانات بسیار مناسب این ماشین باید طراحی زیبا و چشمگیر آن را نیز در نظر گرفت. این ماشین که به تازگی وارد بازار ایران شده است، انتظارات را از خودروهای بازار بالا می برد و رقیب ماشین هایی چون هوندا CR-V و تویوتا RAV4 می باشد. 

مشخصات فنی MG-HS
*موتور 2 لیتری در زیر کاپوت با قدرت 231 اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌ متر 
*سرعت حداکثر 210 کیلومتر بر ساعت
*میزان استفاده بنزین برای هر 13 کیلومتر 1 لیتر بنزین در حالت استفاده طبیعی و معقول
*4حالت رانندگی: Eco، Normal، Custom و Sport-SuperSport
*برای استفاده از حالت Sport-SuperSport یک دکمه بر روی فرمان ماشین همانند مدل فراری وجود دارد. 
* تجهیز به قفل دیفرانسیل خودکار 
*متحرک بودن تمام چرخ در بعضی از مدل ها
*محاسبه هوشمند برای وارد کردن نیرو به هر کدام از چرخ ها در حالت های مختلف
*قدرت 5300 در دقیقه برای موتور
*گشتاور 4000 دور در دقیقه

در جزیره کیش ماشین های لوکس فراوانی دیده می شوند که گردشگران می توانند با پرداخت مبلغی آن ها را اجاره کنند و در جزیره به گشت و گذار بپردازند. اگر قصد سفر به لاکچری ترین شهر ایران را دارید، پیشنهاد می کنیم برنامه ای چند روزه بریزید و راهی کیش شوید، قیمت تور کیش 4 شب و 5 روز هم اکنون حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان است. برای شماهده قیمت های بیشتر وارد لینک شوید.
امکانات فوق العاده MG-HS 
*مشخص بودن تفاوت در نوع گیربکس و برنامه‌های ECU در زمان تغییر در مدل های متفاوت رانندگی(تغییر نور نمایشگر خوشه‌ ابزار از آبی سرد به قرمز، در حالت اسپورت)
*نرم بودن سیستم تعلیق 
بهترین حالت برای رانندگی با این ماشین Eco و Normal می باشد. 
این ماشین برای در نظر گرفتن راحتی خریدار از مواد نرم و لطیف زیادی روی داشبورد، پنل درب‌ ها و کنسول میانی بهره برده است. با دیدن طراحی آن ها که از چرم مرغوب و نرمی پوشیده شده است، به شباهت آن ها و بهره گیری این مدل از ماشین های آلمانی پی خواهید برد. 

قیمت ماشین ام جی 77
قیمت ماشین چینی MG-HS
 قیمت این خودرو در بازارهای جهانی 79 هزار درهم می باشد. با توجه امکانات و ظاهر خوب این ماشین استفاده آن برای فضای شهری بسیار مناسب است. در عین جمع اوری امکانات بسیار عالی در ماشین قیمت آن نسبت به نمونه های خارجی و مشابه نیز بسیار کمتر می باشد. همین علت فروش این ماشین را تا حد بسیار زیادی بالا برده است، به طوری که رقابت با این مدل کار بسیار سخت و دشواری می باشد. 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها