کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعمال محدودیت برای سفر از ۸ کشور به آمریکا

6 آذر 1400 ساعت 13:28


گروه فرهنگی: «جو بایدن» اعلام کرد به دنبال شیوع سویه جدیدی از ویروس کرونا، برای سفر از هشت کشور به ایالات متحده آمریکا محدودیت اعمال خواهد کرد.به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا اعلام کرد در پی شیوع سویه جدیدی از ویروس کرونا، برای سفر از آفریقای جنوبی و هفت کشور دیگر از روز دوشنبه محدودیت اعمال خواهد کرد.
 

این تصمیم در پی توصیه مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های ایالات متحده آمریکا اتخاذ شده است، دولت بایدن سفر از آفریقای جنوبی، بوتسوانا، زیمبابوه، نامیبیا، لسوتو، اسواتینی، موزامبیک و مالاوی را محدود خواهد کرد.

به این ترتیب افرادی که در دو هفته قبل از اقدام به سفر به آمریکا در این هشت کشور حضور داشته‌اند، امکان ورود به این کشور را نخواهند داشت. این تصمیم شهروندان آمریکایی، ساکنان دائمی آمریکا و غیرآمریکایی‌هایی را که همسر آن‌ها شهروند و یا ساکن آمریکا است شامل نمی‌شود.این محدودیت تا زمانی که توسط رئیس‌جمهور لغو شود پابرجا خواهد ماند.تصمیم برای محدود کردن سفر از این کشورها درحالی اتخاذ شد که دولت آمریکا در تلاش است اطلاعات بیشتری درباره این سویه جدید از ویروس کرونا که «اُمیکرون» نام دارد کسب کند.


کد مطلب: 307690

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/307690/اعمال-محدودیت-سفر-۸-کشور-آمریکا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir