به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۳۰۷۹۲۴

سفر از بریتانیا به اسپانیا محدود می‌شود

سفر از بریتانیا به اسپانیا محدود می‌شود
گروه فرهنگی: مقام‌های اسپانیا در پی نگرانی‌ها از شیوع سویه جدید ویروس کرونا برای سفر از بریتانیا به این کشور محدودیت اعمال می‌کنند.به گزارش ایسنا، درحالی که اسپانیا برای جلوگیری از شیوع نوع «اُمیکرون» ویروس کرونا محدودیت‌های سفری اعمال کرده است، مقام‌های این کشور در بیانیه‌ای از محدود کردن سفر از بریتانیا به اسپانیا خبر دادند. بر این اساس از ماه میلادی آینده گردشگران بریتانیایی فقط درصورتی می‌توانند وارد اسپانیا شوند که گواهی واکسینه‌شدن در برابر ویروس کرونا را ارائه دهند.
 
تاکنون بریتانیایی‌ها اگر گواهی واکسینه‌شدن دربرابر ویروس کرونا و یا نتیجه منفی آزمایش کرونا مربوط به ۷۲  قبل از سفر را ارائه می‌کردند می‌توانستند مجوز ورود به اسپانیا را دریافت کنند.این تصمیم جدید از روز چهارشنبه، یکم دسامبر (۱۰ آذر) به اجرا گذاشته خواهد شد.

به گفته دولت اسپانیا این تصمیم جدید ساکنان بریتانیا را شامل می‌شود و بریتانیایی‌های ساکن اسپانیا مشمول این تصمیم نمی‌شوند.حدود  ۳۰۰,۰۰۰ بریتانیایی اقامت اسپانیا را دارند که به عنوان بزرگ‌ترین گروه از شهروندان بریتانیایی که خارج از بریتانیا و اروپا زندگی می‌کنند، شناخته می‌شوند.اسپانیا روز جمعه همچون بسیاری از کشورهای اروپایی سفر از آفریقای جنوبی و بوتسوانا را محدود کرد.
برچسب ها: گردشگری کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها