کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مهره کلیدی یحیی گل محمدی در پرسپولیس

7 آذر 1400 ساعت 13:26


گروه ورزشی: پرسپولیس بعد از ۶ هفته با کسب سه برد، ۲ تساوی و یک باخت، ۱۱ امتیازی است و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته است. پرسپولیس مشخصا تا به اینجای فصل، کمتر از میانگین مورد نظر برای قهرمانی، امتیاز جمع آوری کرده، ولی در این مدت هم بازیکنانی در این تیم بوده اند که سطح خوبشان را حفظ کرده اند.

میلاد سرلک یکی از آنهاست؛ هافبک تدافعی این تیم در بازی با صنعت نفت گل برتری این تیم را وارد دروازه رقیب آبادانی کرد تا اولین سه امتیاز را بعد از سه ناکامی در کسب برد، به حساب پرسپولیس واریز کند. سرلک بعد از این بازی از سایت متریکا نمره بالاتر از ۸ را گرفت تا به عنوان بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس – صنعت نفت انتخاب شود.

البته که این تمام ماجرا نیست، چون سرلک در همین بازی ۹۶ درصد پاس هایش را صحیح به مقصد رساند تا مشخص شود کلیدی‌ترین مهره یحیی گل محمدی در پرسپولیس است. به غیر از این بازی، سرلک در رقابت‌های این فصل بیش از ۹۲ درصد پاس هایش را صحیح به مقصد رسانده که مشخصا در حدواندازه‌های یک هافبک سطح بالاست. کافی است دقت پاس‌های این بازیکن در کنار دقت پاس‌های نه چندان زیاد رضا اسدی، بازیکن جدید پرسپولیسی‌ها قرار بگیرد تا مشخص شود، چرا نقش سرلک در ترکیب پرسپولیس، برای یحیی گل محمدی حیاتی است.


کد مطلب: 307940

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/307940/مهره-کلیدی-یحیی-گل-محمدی-پرسپولیس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir