به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۳۰۷۹۷۶

عجیب ترین تمارض تاریخ فوتبال

گروه ورزشی: مهاجم 30 ساله پالمیراس در فینال لیبرتادورس دست به یک تمارض خنده دار و عجیب زد.
عجیب ترین تمارض تاریخ فوتبال
فینال رقابت های جام باشگاه های آمریکای جنوبی، بامداد امروز برگزار شد و تیم فوتبال پالمیراس موفق شد در دیدار پایانی با نتیجه 2 بر یک از سد فلامینگو عبور کرده و عنوان قهرمانی این پیکارها را از آن خود کند. این بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی یک – یک به پایان رسید و در وقت های تلف شده، دیفرسون مهاجم برزیلی پالمیراس در دقیقه 95 گل قهرمانی تیمش را به ثمر رساند.
 
آندریاس پریرا بازیکن منچستریونایتد که به شکل قرضی در پالمیراس توپ می زند، در دقیقه 95 دچار اشتباه مرگباری شد. او پشت محوطه جریمه تعادلش را از دست داد و نتوانست به درستی توپ را به دیگو آلوس گلر تیمش برساند و دیفرسون که در صحنه حضور داشت، از موقعیت ایجاد شده نهایت استفاده را برد و گل قهرمانی تیمش را به ثمر رساند.
 
دیفرسون 30 ساله که با این گل، به محبوبیت فوق العاده ای نزد هواداران پالمیراس دست پیدا کرد، در دقیقه 120+3 یکی از عجیب و غریب ترین و سمی ترین تمارض های تاریخ فوتبال را به نمایش گذاشت. در حالیکه بازی رو به پایان بود و پالمیراس تمام تلاشش را برای حفظ نتیجه و کسب عنوان قهرمانی به کار گرفته بود، این بازیکن برای اتلاف وقت دست به اقدامی خنده دار زد.
 

 

 

 

 

 
پس از اینکه دیفرسون با رودریگو کایو مدافع فلامینگو بر سر تصاحب توپ وارد یک چالش شد، نستور پیتانا داور مسابقه به نشانه خطای مهاجم پالمیراس در سوت خود دمید و دیفرسون نیز پس از آن، ضربه ای به توپ زد که باعث اعتراض و درگیری کایو با او شد. داور مسابقه نیز که نزدیک به صحنه بود، وارد مهلکه شد و دو بازیکن را از هم جدا کرد.
 
پس از آن و در حالیکه دیفرسون در حال بازگشت به سمت دروازه خودی بود، نستور پیتانا قاضی میدان به آرامی ضربه ای به پشت مهاجم پالمیراس زد و دیفرسون نیز با واکنشی عجیب و خنده دار خودش را روی زمین انداخت و به تصور اینکه ضربه وارد شده بر پشت او توسط یکی از بازیکنان حریف صورت گرفته، دست به تمارض زد.
 

 
این اقدام خنده دار دیفرسون با واکنش داور مسابقه نیز همراه شد و این مهاجم پس از آنکه متوجه شد که قاضی میدان دستش را روی کمر او گذاشته، از جایش بلند شد و به بازی ادامه داد. البته حرکت دیفرسون باعث ایجاد تأخیری چند ثانیه ای در بازی شد و ثانیه هایی بعد نیز نستور پیتانا در سوت خود دمید تا پالمیراس جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
 

 
تمارض عجیب دیفرسون به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد و اقدام مضحک او باعث تمسخر کاربران در فضای مجازی گردید. در نهایت این بازیکن 30 ساله به همراه هم تیمی هایش جام قهرمانی را بالای سر بردند و چند وقت دیگر در رقابت های جام جهانی باشگاه ها در امارات حضور خواهند داشت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها