به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۳۰۷۹۹۴

پاسخ منفی سیتی، بارسلونا به در بسته خورد

گروه ورزشی: سیتی حاضر نیست فران تورس مهاجم اسپانیایی خود را در انتقالات ژانویه قرضی به بارسلونا واگذار کند.
پاسخ منفی سیتی، بارسلونا به در بسته خورد
 جمعه گذشته مارکا اعلام کرد که فران تورس اصلی‌ترین گزینه باشگاه بارسلونا برای تقویت خط حمله‌اش در پنجره نقل و انتقالات بعدی است.
به نوشته این روزنامه مادریدی، بارسلونا بعد از خانه‌نشین شدن سرخیو آگوئرو به دلیل مشکل قلبی و احتمال منتفی شدن بازگشت او به میادین، قصد دارد یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد و گزینه‌اش هم بازیکن 21 ساله منچسترسیتی است که سال 2020 از تیم والنسیا به قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس پیوست.
 

 
روز گذشته رسانه های کاتالونیا ادعا کردند که تورس شخصا از پپ گواردیولا درخواست جدایی کرده و پپ نیز با آن مخالفتی ندارد ولی همه چیز را برعهده باشگاه گذاشته است. سرمربی سیتی معتقد است اگر بارسا بتواند توقعات مالی را برآورده کند، تورس مشکلی برای جدایی نخواهد داشت.
 

 
با این حال به نظر می رسد تورس برای پیوستن به بارسا همچنان باید منتظر بماند چرا که سیتی هیچ تمایلی ندارد تا این بازیکن را در زمستان به شکل قرضی از دست بدهد در حالی که بارسا تنها قرضی و با بند خرید دائمی قادر به جذب فران تورس است.
مارکا امروز نوشت که سیتی به بارسا اعلام کرده است، اگر تورس را می خواهد، باید 70 میلیون یورو هزینه کند در حالی که باشگاه کاتالان توان مالی برای چنین انتقالی را ندارد. بارسا و تورس در چنین شرایطی حداقل باید تا تابستان 2022 صبر کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها