به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۳۰۸۰۳۶

مشکلات به روزرسانی اندروید ۱۲ صدای کاربران را درآورد

مشکلات به روزرسانی اندروید ۱۲ صدای کاربران را درآورد
گروه فناوری: آخرین آمار گوگل نشان می‌دهد که نرم افزار قدیمی اندروید ۱۰ در حال حاضر روی دستگاه‌های بیشتری نسبت به اندروید ۱۲ و ۱۱ نصب شده است.کاربران اندروید مدت زیادی است که به دلیل مشکلات به روزرسانی این سیستم عامل از اندروید ناراضی هستند. آخرین آمار گوگل نشان می‌دهد که نرم افزار قدیمی اندروید ۱۰ در حال حاضر روی دستگاه‌های بیشتری نسبت به اندروید ۱۲ و ۱۱ نصب شده است. براساس گزارش‌ها، حدود ۲۶ درصد از کاربران در سراسر جهان اندروید ۱۰ را بر روی دستگاه‌های تلفن همراه خود نصب کرده اند در حالی که با کاهش دو درصدی تنها ۲۴ درصد کاربران توانسته‌اند اندروید ۱۱ را بر روی گوشی‌های خود نصب کنند.
 
طبق نمودار، ۱۸.۲ درصد از کل دستگاه‌های اندرویدی ۹ پای و حدود ۱۳ درصد از ۸ Oreo استفاده می‌کنند که ممکن است به دلیل به روز نشدن سیستم عامل مشکلات امنیتی همچون حمله‌های سایبری را در پی داشته باشد. هنگامی که نسخه‌های جدید سیستم عامل گوگل برای اولین بار ظاهر می‌شوند، همیشه قبل از اینکه به آرامی عرضه شوند، ابتدا تعداد بسیار محدودی از تلفن‌ها را مشاهده می‌کنند. آخرین نسخه اندروید ۱۲ را به عنوان آخرین نمونه در نظر بگیرید. گوگل ماه گذشته این به‌روزرسانی را برای دستگاه‌های پیکسل خود عرضه کرد، اما از آن زمان تاکنون تنها تعداد محدودی از گوشی‌های دیگر این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

یکی از مشکلات اندروید این است که تعداد کمی از گوشی‌ها مانند Pixel نسخه خالص نرم افزارهای مبتنی بر گوگل را اجرا می‌کنند. وقتی گوگل به‌روزرسانی جدید خود را منتشر می‌کند، باید توسط سازندگان سفارشی‌سازی شود و توسط شبکه‌های تلفن همراه آزمایش شود که ممکن است ماه‌ها طول بکشد.در واقع، برخی ممکن است آخرین نسخه «اندروید» را تا یک سال کامل پس از اینکه گوگل برای اولین بار اعلام کرد، نبینند؛ و اگر تلفن شما برای دریافت به‌روزرسانی اندروید آماده است، نباید معطل کنید، زیرا اطمینان از به‌روزرسانی کامل موارد، مانع از هدف قرار دادن دستگاه شما می‌شود.
برچسب ها: اندروید ۱۲
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها