به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۳۰۸۰۵۲

سیتی 2 - 1 وستهام؛ برتری زیر برف سهمگین

گروه ورزشی: سیتی در دیداری دشوار و در زمین پوشیده از برف با نتیجه 1-2 وستهام را مغلوب کرد.
سیتی 2 - 1 وستهام؛ برتری زیر برف سهمگین
سیتی در شبی که فرصت های زیادی را از دست داد، با دو گل از سد وستهام گذشت تا پیش از دیدار حساس چلسی در مقابل منچستریونایتد، با تیم لندنی در صدر جدول لیگ برتر هم امتیاز شود.
سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی بازی سازی ایلکای گوندوگان فرصت داشت به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه کایل واکر با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 16 و باز هم روی ارسال ایلکای گوندوگان بود که سیتی تا آستانه باز کردن دروازه وستهام پیش رفت، اما ضربه سر آیمریک لاپورت به دیرک دروازه حریف برخورد کرد و این فرصت از دست رفت. 
در دقیقه 28 این بار رحیم استرلینگ روی پاس خوب برناردو سیلوا از سمت چپ به داخل زده و موقعیت مناسبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او نیز دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
اما در دقیقه 33 سیتی به گل اول دست یافت. ارسال زمینی ریاض محرز از سمت راست با جایگیری دقیق و ضربه ایلکای گوندوگان در دهانه دروازه همراه شد و سیتی بالاخره از حریف پیش افتاد.
 

 

 
در دقیقه 37 این بار رودری فرصت داشت دروازه وستهام را باز کند، اما این بار جانسون توپ را از روی خط دروازه برگرداند. در لحظات پایانی نیمه اوا ابتدا ضربه ژائو کانسلو را فابیانسکی مهار کرد و در ریباند نیز ضربه ریاض محرز به دیرک برخورد تا سیتی در نیمه ای که به وضوح از حریف خود بهتر بازی کرد، با تنها یک گل برتری راهی رختکن شود.
در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی همکاری رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس سیتی فرصت خوبی برای دو برابر کردن اختلاف با وستهام داشت، اما آنتونیو دروازه تیمش را نجات داد.
دقایقی بعد ژائو کانسلو بعد از یک و دوی تماشایی با ایلکای گوندوگان می توانست گل دوم سیتی را به ثمر برساند، اما ضربه او از زاویه ای دشوار را فابیانسکی مهار کرد و این فرصت خوب از دست رفت.
در دقیقه 80 این بار رحیم استرلینگ حرکت کرده و ایلکای گوندوگان را در سمت چپ در موقعیتی تک به تک قرار داد، اما زاویه تنگ شد و در نهایت باز هم فابیانسکی با واکنش تماشایی این موقعیت را نیز دور کرد. اما در دقیقه 90 سیتی به گل دوم دست یافت. پاس ایلکای گوندوگان در گوشه محوطه به فرناندینیو رسید و او با ضربه ای دقیق بالاخره فابیانسکی را مغلوب کرد
اما در دقیقه 92 و روی اشتباه فرناندینیو بود که مانوئل لانزینی با ضربه ای تماشایی اختلاف را به حداقل رساند. دیگر فرصتی برای جبران نبود و سیتی در نهایت 1-2 وستهام را مغلوب کرد.
برچسب ها: منچستر سیتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها