به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۳۰۸۰۵۳

مصدومیت دلخراش نیمار؛ اشک ستاره در آمد

گروه ورزشی: نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در دیدار مقابل سنت اتین دچار مصدومیت شدیدی شد.
مصدومیت دلخراش نیمار؛ اشک ستاره در آمد
امروز پاری سن ژرمن در دیداری دشوار و در شرایطی که با یک گل از سنت اتین عقب افتاده بود، با هت تریک لیونل مسی در ارسال پاس گل موفق شد با نتیجه 1-3 حریف خود را مغلوب کرده و به صدرنشینی خود در لیگ فرانسه ادامه دهد.
اما بدترین اتفاق برای مائوریسیو پوچتینو و پاری سن ژرمن در این دیدار آسیب دیدگی شدید نیمار، ستاره برزیلی و تکنیکی این تیم در دقایق پایانی بود. نیمار در یک صحنه ای برخورد شدیدی با بازیکن حریف داشته و پای این بازیکن به شکل دلخراشی فرود آمد تا شاهد فریادهای بلند این بازیکن از شدت درد باشیم. مصدومیت نیمار به حدی دردناک بود که به نظر می رسید گریه این بازیکن درآمده و احتمال دارد اینگونه شاهد دوری طولانی مدت این ستاره برزیلی از میادین باشیم.
نیمار در طول دوران ورزشی خود بازیکن بدشانسی بوده و باره به علت مصدومیت های شدید، مقاطعی طولانی مدت از میادین دور بوده است. بدین ترتیب بارها شاهد ثبت تصاویری از این بازیکن در حال غلت زدن روی زمین از شدت درد بوده ایم و امروز نیز این اتفاق در دیدار پاری سن ژرمن مقابل سنت اتین تکرار شد. 
البته هنوز میزان شدت مصدومیت نیمار مشخص نیست، اما چهره این بازیکن نشان می داد که احتمالا شرایط برای نیمار چندان مساعد نیست و بعید است به زودی شاهد بازگشت او به میادین باشیم. البته بدترین مصدومیت نیمار در جریان جام جهانی 2014 و در دیدار تیم ملی برزیل مقابل کلمبیا رخ داد. شدت آن آسیب دیدگی به حدی بود که بعدها ستاره فعلی پاری سن ژرمن فاش کرد تصور می کرده به جز فوتبال بازی کردن، حتی امکان راه رفتن نیز دیگر برای این بازیکن وجود ندارد.
 

 

 

 

 
برچسب ها: نيمار پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها