به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۳۰۸۱۶۱

بورس باز هم کاهشی شد

بورس باز هم کاهشی شد
گروه اقتصادی: روند نزولی در بازار سرمایه همچنان ادامه دارد و شاخص کل بورس امروز بیش از ۴۰۰۰ واحد کاهش یافت.به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۴۱۸۳ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۶۳ هزار واحد ایستاد.
شاخص کل با معیار هم وزن هم ۸۲۱ واحد نزول کرد تا به رقم ۳۷۴ هزار و ۱۶۷ واحد رسید.معامله‌گران این بازار ۳۸۷ هزار معامله به ارزش ۲۶ هزار و ۶۸۹ میلیارد ریال انجام دادند.

معدنی و صنعتی چادرملو، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی فناوران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و بورس اوراق بهادار تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پتروشیمی فناوران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۹ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۴۰۳ واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران این بازار ۲۳۴ هزار معامله به ارزش ۳۴۵ هزار و ۲۸۱ میلیارد ریال انجام دادند.بیمه پاسارگاد و زغال سنگ پروده طبس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی مارون، صنعتی مینو، فرابورس ایران، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و اعتباری ملل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
برچسب ها: بورس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها