به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۳۰۸۱۸۹

خوش قیمت ترین لپ‌تاپ‌های بازار چند؟

خوش قیمت ترین لپ‌تاپ‌های بازار چند؟
گروه اقتصادی: با توجه به افزایش روزانه قیمت‌های انواع لپ‌تاپ‌ برخی از افراد توانایی خرید لپ‌‌تاپ گران قیمت را ندارند، یا اینکه برای کارهای ساده و روزمره به لپ‌تاپ‌هایی با قیمت مناسب و ارزان نیاز دارند.
لپ‌تاپ‌های مناسبی برای انجام کارهای سبک با قیمت‌های زیر ۱۰ میلیون تومان در بازار و فروشگا‌های اینترنتی یافت می‌شوند که افراد با کمی جستجو می‌توانند لپ‌تاپ مورد نظر خود را پیدا کنند.

لپ‌تاپ لنوو
لپ‌تاپ‌های برند لنوو مدتی هست که در میان مردم با استقبال خوبی روبه رو شده‌اند. به طوری که افراد می‌توان با هر بودجه‌ای یک لپ‌تاپ از این برند داشته باشند. لپ‌تاپ‌های لنوو از نظر کیفیت و دوام سابقه خوبی دارند و به همین دلیل توانسته‌اند نظر کاربران را به خود جلب کنند.لپ‌تاپ لنوو  Ideapad 330 – E با قیمت هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان یکی از محصولات ارزان قیمت این شرکت به حساب می‌آید که امکانات خوبی را با توجه به قیمتی که دارد پیش روی کاربران قرار می‌دهد. لپ‌تاپی که برای کارهای سبک شخصی و دانشجویی ساخته شده نیست.

لپ‌تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 – A یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های ارزان این شرکت در بازار ایران است. این لپ‌تاپ که با قیمت هفت میلیون و ۳۰۰ هزارتومان به فروش می‌رسد که برای کاربران معمولی طراحی شده است.
یکی از مدل‌های لنوو که کاربران از عملکرد ان راضی بودند، لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 – Z است. این لپ‌تاپ با قیمت هشت میلیون و ۵۱۹ هزار تومان در فروشگاه‌های اینترنتی موجود است.

ایسوس
لپ تاپ ایسوس VivoBook X543MA – E  با قیمت ۹ میلیون و ۴۵۰ هزارتومان در بازار به فروش می‌رسد. این دستگاه لپ‎‌تاپی اقتصادی و دانش آموزی است. از این دستگاه به عنوان یک لپ تاپ حسابداری و یا لپ‌تاپ اداری می‌توان استفاده کرد.لپ تاپ ایسوس VivoBook X543MA – EA قیمت ۹٫۲۵۰٫۰۰۰  این مدل از لپ‌تاپ ایسوس هم بیشتر کاربردی اداری دارد.  این لپ‌تاپ مناسب برای وبگردی، تحقیق در اینترنت، حسابداری، تماشای فیلم، انجام نرم افزارهای آفیس و … مناسب است.لپ‌تاپ مدل VivoBook K542 UF – C برای کارهای روزانه، مشاهده فیلم و‌ سرگرمی و گاها اجرای بازی رایانه‌ای سبک، انتخاب ایده‌آلی است، اما نباید از آن انتظار اجرای بازی‌های سنگین و‌ با کیفیت را داشت. این لپ‌تاپ با قیمت حدود ۱۰ میلیون در بازار یافت می‌شود.

دِل
لپ‌تاپ ۱۵ اینچی دل مدل INSPIRON 15-5567 – B با قیمت هفت میلیون و ۸۰۰ هزارتومان  این لپ‌تاپ برای  افرادی که قصد تهیه دستگاهی با قیمت مناسب و قدرت سخت افزاری بالا را دارند می‌تواند گزینه‌ بسیار مناسبی باشد.لپ‌تاپ‌های فراوانی از برند دل در بازار یافت می‌شوند که زیر ۱۰ میلیون قیمت دارند. اما خریداران باید به این نکته توجه کنند که اکثر این لپ‌تاپ‌ها دست دوم و استوک هستند.

لپ تاپ اچ پی
لپ تاپ اچ پی Hp Envy dv6 نام سری دیگری از نوت‌بوک‌های ۱۵٫۶ اینچی این شرکت است. از این لپ‌تاپ برای کاربری مشاغل، انجام کارهای گرافیکی، بازی‌های رایانه‌ای و کاربری‌های ساده‌تر می‌توان بهره گرفت. قیمت آن شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.لپ‌تاپ HP 840 G2 که قیمت آن ۹ میلیون ۷۰۰ هزارتومان است، یک لپ تاپ معمولی برای انجام کارههای روزانه و دانش آموزی و دانشجویی است.لپ‌تاپ‌هایی HP ProBook450 فوق حرفه‌ای با صفحه‌ی نمایش ۱۵٫۶ اینچی که به راحتی می‌توانند کلیه‌ی نیازهای کاربران حرفه‌ای اداری و حتی خانگی را پوشش دهند و با قیمت هفت میلیون و ۳۵۰ هزارتومان به فروش می‌رسد.

لپ‌تاپ‌های زیر ۱۰ میلیون تومان کارایی متوسطی دارند و مناسب برای مرور در اینترنت و کارهای سبک استفاده می‌شوند. افراد برای استفاده‌‌های پیچیده‌تر، باید بیشتر ۱۰ میلیون تومان برای خرید یک لپ‌تاپ هزینه کنند.
برچسب ها: لپ تاپ قیمت
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها