به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۳۰۸۲۰۰

تلاش‌کردم از مبارزاتم در مسابقات‌ریاض لذت ببرم

تلاش‌کردم از مبارزاتم در مسابقات‌ریاض لذت ببرم
گروه ورزشی: تکواندوکار طلایی ایران در تورنمنت آزاد عربستان گفت: از عملکرد خودم بسیار راضی هستم و از مبارزاتم لذت بردم. زهرا شیدایی تکواندوکار وزن ۵۷- کیلوگرم کشورمان موفق شد در مسابقات آزاد قهرمانی جهان (۲۰۲۱ - ریاض) بر سکوی قهرمانی بایستد.

شیدایی در مورد این مسابقات گفت: خدا را شکر بعد از یک مدت طولانی که از مسابقات دور بودم و آسیب دیدگی داشتم توانستم با کسب مدال طلا در این رقابت‌ها نتیجه زحمات خود را بگیرم و پرقدرت به میدان مبارزه بازگردم. با توجه به اینکه امتیاز رقابت‌های آزاد جهانی G4 بود؛ مسابقات سطح فنی بسیار بالا داشت و بیشتر المپین‌ها و تکواندوکارانی که در المپیک مدال داشتند در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند.

طلایی رقابت‌های آزاد جهانی ادامه داد: از عملکرد خودم بسیار راضی هستم، تمام تلاشم را کردم تا از تک تک مبارزات لذت ببرم و بتوانم توانایی‌های خود را به نمایش گذارم.وی با اشاره به رقبایش در این مسابقات یادآور شد: حریفان قدرتمندی را شکست دادم. در مسابقه دوم مقابل هوگوپوش با تجربه کرواسی که مدال برنز جهانی را در کارنامه داشت مبارزه کردم که توانستم برابر این تکواندوکار به برتری برسم و بعد از آن هم با از پیش رو برداشتن حریفان توانستم به مدال طلا برسم. رقبای سختی را شکست دادم و همه حریفانم عنوان دار بودند اما خدا را شکر توانستم موفق عمل کنم.

شیدایی در پایان گفت: با ۴۰ امتیازی که در این رقابت‌ها کسب کردم جایگاه خوبی در رنکینگ فدراسیون جهانی پیدا می‌کنم اما برای راهیابی به مسابقات گرندپری باید در رویدادهای دیگر هم مدال بدست آوردم تا انشاءالله با جمع آوری امتیاز بتوانم به هدف نهایی خود یعنی بازی‌های المپیک برسم.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها