به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۳۰۸۲۰۶
برومند:

تداوم مساوی‌های استقلال مرگبار است

تداوم مساوی‌های استقلال مرگبار است
گروه ورزشی: دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: دروازه بان جوان استقلال نظرم را به خودش جلب کرد، اما رضایی باید بداند برای ایستادن درون دروازه استقلال به فیزیک قوی‌تری نیازمند است.حضور علیرضا رضایی در چارچوب دروازه تیم استقلال در دو دیدار اخیر این تیم با واکنش‌های متفاوتی از سوی پیشکسوتان باشگاه استقلال همراه بود. پرویز برومند، درباره دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر و حواشی آن همچنین حضور دوباره علیرضا رضایی درون دروازه این تیم حرف زد:
 
دروازه‌بان جوان استقلال در بازی دومش را چطور ارزیابی کردید؟
به نظرم بد نیامد. در واقع می‌خواهم بگویم از رفتار دروازه‌بانی او در این دو بازی خوشم آمد. امیدوارم باز هم تداوم داشته باشد.

چطور؟
مشخص است که او شوق و ذوق بالایی برای ایستادن درون دروازه استقلال دارد ولی نمی‌خواهد آن را بروز بدهد. رضایی خیلی پخته رفتار می‌کند. راحت درون دروازه می‌ایستد. مثل یک دروازه بان لیگ برتری که بازی در آن سطح برایش یک اتفاق عادی است. هرچند در این دو بازی یکی دو اشتباه هم داشت.

نقطه ضعفی در رضایی دیدید؟
بله. بدنش فوق العاده ضعیف است. بدنش مرا یاد وحید طالب لو انداخت. پاهای ضعیفی دارد اما روح و روانش قوی است. دروازه بانی، می‌طلبد که روح و روان قوی داشته باشید. اگر او بتواند به این سبک تداوم داشته باشد و بدنش را قدرتمندتر کند می‌تواند جایگاه خودش را باز کند.

چه کار کند تا به جایگاهی که شما می‌گویید برسد؟
باید خیلی تلاش کند. باید فیلم ببیند. باید به روز باشد. باید دائماً جدیدترین تمرینات دروازه بانان بزرگ دنیا را نگاه کند. باید تنبلی را کنار بگذارد. جایی که او ایستاده جای کمی نیست. این جوان خیلی ساده و راحت این پست و مقام را به دست آورده است.

منظورتان جایی است که شما، مهدی رحمتی، احمدرضا عابدزاده و حجازی‌ها در آن ایستاده بودید؟
بله. خیلی‌ها بودند. ایستادن درون دروازه استقلال بعداً برای رضایی ساده می‌شود اما اولش خیلی سخت است. اما مهم این است که بتواند تداوم داشته باشد.

شرایط استقلال و بازی اش مقابل گل گهر را چطور دیدید؟
متأسفانه استقلال در این سه بازی افت کرده است. البته با اتفاقاتی که قبل از دیدار با گل گهر رخ داد هر تیمی بود شوکه می‌شد ولی این قبیل اتفاقات فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد و زیاد نباید تعجب کرد. در لیگ برتر ایران باید هر لحظه منتظر این اخبار بود.

تساوی‌های اخیر استقلال چقدر خطرناک است؟
من در سه بازی ابتدای فصل با توجه به نمایش دیگر مدعیان قهرمانی، گفتم که استقلال مدعی قهرمانی است ولی در این سه بازی مقابل فجر، نساجی و گل گهر واقعاً از حرفم پشیمان شدم. استقلال 6 امتیاز بسیاربسیار مفت را از دست داد. تیمی که در این روزهای خوب فصل که هوا خوب است امتیاز از دست بدهد، حتی اگر یک عدد گل بخورد یا یک گل را نزند آخرفصل باید پشت دستش بکوبد و اظهار پشیمانی کند. ادامه این مساوی‌ها مرگبار است. امیدوارم این روند تمام شود و استقلال دوباره روی دور نتیجه‌گیری بیافتد.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: پرویز برومند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها