به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۳۰۸۲۰۸

تهران آخر هفته بارانی می‌شود

تهران آخر هفته بارانی می‌شود
گروه جامعه: اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوای تهران طی روزهای آینده از بارش باران از ظهر پنجشنبه تا عصر جمعه (۱۱ و ۱۲ آذرماه) درسطح استان خبر داد.به گزارش ایسنا بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده، آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش ملایم باد و به دلیل پایداری جو در مناطق پرتردد شهری و صنعتی، با کاهش کیفیت هوا و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.
 
از عصر چهارشنبه (۱۰ آذرماه) با نفوذ سامانه بارشی، افزایش ابر و از ظهر پنجشنبه تا عصر جمعه (۱۱ و ۱۲ آذرماه) در سطح استان بارش باران و وزش باد در پاره‌ای نقاط گاهی همراه با وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در بخش‌های شمالی استان بارش باران و برف در ارتفاعات مه آلود و گاهی کولاک برف مورد انتظار است.

از پنجشنبه شب تا بامداد شنبه (۱۱ تا ۱۳ آذرماه) کاهش محسوس دما به‌طور میانگین بین ۵ تا ۸ درجه سلسیوس و در دامنه‌ها و ارتفاعات یخبندان سطح زمین پیش‌بینی می‌شود.بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.آسمان تهران نیز فردا (۹ آذرماه) قسمتی ابری و غبار آلود با بیشترین و کمترین دمای ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.آسمان پایتخت پس فردا (۱۰ آذرماه) نیمه ابری تا ابری و غبارآلود خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۸ و ۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.
برچسب ها: هواشناسی تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها