به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۳۰۸۲۲۹

شوک رونالدو به مراسم امشب توپ طلا

شوک رونالدو به مراسم امشب توپ طلا
گروه ورزشی: پدرو سپولودا، خبرنگار پرتغالی مدعی شد کریستیانو رونالدو امشب در مراسم توپ طلا حضور نخواهد داشت. سال 2021 برای کریستیانو رونالدو خیلی خوب پیش نرفت و این بازیکن علیرغم دستیابی به رکورد گلزنی در رده ملی در تاریخ و البته کسب آقای گلی رقابت های یورو و سری آ، از نظر فتح جام توفیقی نداشت. یوونتوس با کریستیانو رونالدو نه در سری آ و نه در لیگ قهرمانان به جایی نرسید و تیم ملی پرتغال نیز با قبول شکست مقابل بلژیک در یک هشتم نهایی یورو 2020، خیلی زود با این تورنمنت وداع کرد.

بدین ترتیب به نظر می رسد حتی خوش بینی ترین هواداران علاقمند به کریستیانو رونالدو نیز شانسی برای بردن جایزه توپ طلای سال 2021 برای این بازیکن و حتی قرار گرفتن در بین سه بازیکن اول قائل نیستند. پدر سپولودا، خبرنگار پرتغالی ساعتی قبل مدعی شد کریستیانو رونالدو تصمیم گرفته امشب در مراسم توپ طلا غایب باشد و او نمی خواهد به پاریس سفر کند.

البته شاید انجام چنین کاری از سوی ستاره پرتغالی قابل پیش بینی هم بود. در سال های 2018 و 2019 نیز کریستیانو رونالدو وقتی شانسی برای خود قائل نبود، تمایلی به شرکت در مراسم توپ طلا و در واقع تماشای جشن شادی رقبای خود نشان نداده بود. حتی دو سال قبل کریستیانو رونالدو بلافاصله بعد از اتمام مراسم تصویری از خود با لباس خانه و در حال مطالعه منتشر کرد تا به نوعی نشان دهد عدم فتح جایزه توپ طلا برای او چندان اهمیتی نداشته است.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها