به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۳۰۸۲۳۲

چگونه پیام واتساپ را بدون هیچ ردی حذف کنیم؟

چگونه پیام واتساپ را بدون هیچ ردی حذف کنیم؟
گروه فناوری: واتساپ با حدود دو میلیارد کاربر فعال به محبوب‌ترین شبکه اجتماعی جهان تبدیل شده است. براساس گزارش‌ها در این پلتفرم ترفند‌ها و مزیت‌های پنهان زیادی وجود دارد که کاربران با استفاده از آنها می‌توانند تجربه بهتری را برای کار با این پیام رسان داشته باشند.
 
ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید پیامی را که در واتساپ ارسال کرده اید را حذف کنید، در این پیام رسان پیام‌ها به طور کامل حذف نمی‌شوند و پیامی حاوی این جمله که شما پیام را حذف کرده اید، باقی می‌ماند. برای اینکه بتوانید پیام را بدون ماندن هیچ ردی از پاک شدن، حذف کنید، ادامه این خبر را بخوانید.
 
برای استفاده از این ترفند ابتدا پیام رسان واتساپ خود را ببندید، سپس اینترنت را قطع و گوشی  خود را در حالت پرواز قرار دهید. در این مرحله به تنظیمات گوشی رفته و ساعت خودکار را در گوشی غیرفعال کرده و آن را به صورت دستی به زمان و تاریخی که پیام خود را ارسال کرده‌اید تنظیم کنید.
 
در این مرحله دوباره به واتساپ بروید و روی پیامی که می‌خواهید حذف کنید کلیک کرده و سپس روی گزینه حذف برای همه ضربه بزنید. در مرحله آخر حالت پرواز را لغو کنید تا تلفن و برنامه واتساپ دوباره به اینترنت متصل شده و بلافاصله پیام‌ها برای همه افرادی که به آنها رسیده است، حذف شود. پس از انجام این مراحل، فراموش نکنید که ساعت و تاریخ  را دوباره به صورت دستی یا  خودکار  تنظیم کنید.
برچسب ها: واتس اپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها