به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۳۰۸۲۴۰

زور استقلال به صنعت نفت هم نرسید

زور استقلال به صنعت نفت هم نرسید
گروه ورزشی:تیم فوتبال استقلال در هفتمین دیدار خود در مسابقات لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان متوقف شد تا تیم فرهاد مجیدی در چهارمین بازی متوالی به تساوی برسد و ۸ امتیاز پیاپی از دست بدهد. تیم فوتبال استقلال امروز دوشنبه در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.
 
در این بازی که از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی آبادان شروع شد، مهدی حنفی (۸) برای صنعت نفت و امیرحسین حسین زاده (۳۹) برای استقلال گلزنی کردند تا آبی پوشان پایتخت از کسب یک پیروزی دیگر بازبمانند.استقلال که در سه بازی گذشته خود در لیگ به تساوی رسیده بود، با کسب نتیجه امروز مقابل صنعت نفت، به روند نبردن های خود ادامه داد و چهارمین تساوی پیاپی خود را کسب کرد. به این ترتیب آبی پوشان پایتخت که شنبه هفته آینده باید با پرسپولیس بازی کنند، ۱۳ امتیازی شدند و موقتا به رده سوم جدول صعود کردند.

ترکیب استقلال و صنعت نفت
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تیمش را برای این بازی با ترکیب زیر روانه میدان کرد: علیرضا رضایی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند (رضا آذری)، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری (امین قاسمی نژاد)، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده (ارسلان مطهری) و رودی ژستد (محمدرضا آزادی).همچنین تیم صنعت نفت با هدایت علیرضا منصوریان با ترکیب احمد گوهری، محمد طیبی، محمد بختیاری، امید حامدی فر (عباس بوعذار)، امید خالدی، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی (احمد شریعت زاده)، امیرحسین فرهادی (سیدفاخر تهامی)، محمدحسین زواری (حکیم نصاری)، طالب ریکانی و شروین بزرگ (علی امیری) در این مسابقه بازی کرد.

نیمه نخست؛ استقلال گل زودهنگام را جبران کرد
این نیمه با حملات و فشار تیم صنعت نفت آغاز شد و بازیکنان این تیم خیلی زود تیم تیم میهمان را غافلگیر کردند. در دقیقه ۸ این مهدی حنفی بود که پاس طالب ریکانی را با ضربه سر به گوشه دروازه استقلال فرستاد و نفت با یک گل پیش افتاد.

شادی بازیکنان صنعت نفت بعد از گلزنی
استقلال بعد از دریافت این گل چهره هجومی تری به خود گرفت و دروازه تیم حریف را تحت فشار قرار داد. در دقیقه ۱۸ شوت سنگین امیرحسین حسین زاده از کنار دروازه نفت به اوت رفت. در دقیقه ۲۰، استقلال این بار توسط جعفر سلمانی با شوت از راه دور برای گلزنی اقدام کرد اما ضربه سلمانی هم با اختلاف کم راهی اوت شد. فشار استقلال سرانجام در دقیقه ۳۹ به ثمر نشست و پاس در عمق وریا غفوری را امیرحسین حسین زاده به گل تساوی تبدیل کرد تا ۴۵ دقیقه نخست بازی برنده نداشته باشد.

نیمه دوم و حملات بی ثمر استقلال
در نیمه دوم استقلال بر بازی مسلط شد و برای پیروزی بر دامنه حملاتش افزود. در دقیقه ۴۸ فرصت خوبی برای حسین‌زاده روی یک کار ترکیبیبه دست آمد ولی شوت او راهی اوت شد. فرهاد مجیدی برای افزایش قدرت هجومی تیمش در دقیقه ۷۴ محمدرضا آزادی و رضا آذری را به جای ژستد و رضاوند وارد زمین کرد و این استراتژی باعث شد تا آبی ها چند موقعیت خوب گلزنی به دست بیاورند اما قدر این موقعیت ها را نداستند.
ضربه یامگا در دقیقه ۷۶ و ضربه مهدی پور در دقیقه ۷۸ بهترین فرصت های استقلال در این نیمه بود که توپ این بازیکنان راهی به دروازه صنعت نفت پیدا نکرد تا بازی با همان تساوی یک - یک تمام شود.

اعتراض استقلالی ها به قضاوت داور
محمدرضا اکبریان قضاوت این بازی را بر عهده داشت. بازیکنان و مربیان استقلال در دو صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند ولی اکبریان چنین نظری نداشت. این موضوع اعتراض استقلالی ها را در پی داشت. اکبریان در این بازی به محمد بختیاری از صنعت نفت کارت زرد نشان داد.
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها