به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۳۰۸۲۴۵

رضا عنایتی: حالمان را از فوتبال به هم زدند

رضا عنایتی: حالمان را از فوتبال به هم زدند
گروه ورزشی: سرمربی هوادار به داوری تیمش با مس رفسنجان اعتراض کرد.به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سرمربی هوادار پس از شکست یک بر صفر برابر مس رفسنجان اظهار کرد: اتفاقاتی می‌افتد که خسته‌کننده است و حالمان بد می‌شود. فیرپلی زیر سوال رفته و ما هم اهل داد و بیداد و فدراسیون رفتن نیستیم. همین آقای منصوری دو سال پیش ما را از لیگ برتر دور کرد و مجبور شدیم برای رسیدن به اینجا دو سال تلاش کنیم.
 
وی ادامه داد: آقای افشاریان عزیز! دست ما بالاست. شما همه کاره و ما هیچ کاره. جان عزیزترین کس‌تان به داوری برسید. من نمی‌توانم از مسائل فنی صحبت کنم وقتی اتفاقات داوری را می‌بینم. اگر این اتفاقات ادامه پیدا کند، بسیاری از تیم‌هایی که نمی‌خواهم اسم ببرم، به آسیا می‌روند و قهرمان هم می‌شوند. خواهش می‌کنم به داد دل ما برسید. نمی‌شود هر بازی من به جای این که درباره مسائل فنی صحبت کنم، در خصوص داور حرف بزنم.

پنالتی‌ای که امروز گرفته شد، عجیب و غریب بود. یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد. ما ۲۴ سال است که فوتبال بازی می‌کنیم و حتی خطاهای وسط زمین را هم تشخیص می‌دهیم. می‌دانستیم که این اتفاقات می‌افتد. یکی دو موقعیت به حریف دادیم که اشتباه کردیم.

سرمربی هوادار درباره این سوال که تیمش خوب بازی می‌کند اما نتیجه نمی‌گیرد، گفت: نمی‌گذارند نتیجه دلخواه را بگیریم. مجموعه ما زحمت می‌کشد. ما در فدراسیون آدم نداریم و خودم هستم و خودم. این اتفاقات خنده‌دار است. پارسال هم دوستان، دوست نداشتند که هوادار به لیگ برتر بیاید. زورتان را بزنید اما این تیم در لیگ برتر می‌ماند. من شش هفته سکوت کردم اما دیگر نمی‌شود. به من چه ربطی دارد که پول داور را نداده‌اند. بعضی از این داوران شانس آوردند که من بازی نمی‌کنم! مگر جرأت داشتند که با من این‌گونه حرف بزنند. هر کسی احترام دارد. داور دقیقه یک با بازیکن ما طوری صحبت می‌کند که انگار ما نبودیم. موقعی که شما وجود نداشتید، ما در این زمین‌ها عرق می‌ریختیم. البته میزبانی کرمان خوب بود و محبت زیادی به ما داشتند.
برچسب ها: رضا عنایتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها