به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۳۰۸۳۵۹

حسن یزدانی با نایفونوف روبه‌رو می‌شود؟

حسن یزدانی با نایفونوف روبه‌رو می‌شود؟
گروه ورزشی: اردوی آماده سازی تیم فولادین ذوب آمل برای حضور در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد از فردا در تهران آغاز می‌شود.آملی‌ها که از گروه سه تیمه D به جمع چهار تیم برتر صعود کرده و روز ۱۹ آذر باید رو در روی تیم شرکت داروسازی سهند ارس قرار بگیرند، بعد از اردویی که در آمل برگزار کردند، روز چهارشنبه در خانه کشتی شماره یک تمرینات‌شان را از سر خواهند گرفت.
 
این تیم که به تازگی قراردادی با حسن یزدانی منعقد کرده، امیدوار است بتواند از این کشتی‌گیر مقابل تیم سهند ارس استفاده کند. شاگردان علیرضا رضایی برای حضور در مرحله نیمه نهایی، آرتور نایفونوف روس را در وزن ۸۶ کیلوگرم به خدمت گرفته‌اند.یزدانی و نایفونوف هم در المپیک توکیو و هم در جهانی نروژ در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که در هر دو مبارزه، کشتی‌گیر روس مغلوب قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو شد. یزدانی از مسابقات جهانی با آسیب دیدگی بازگشت و درمان را از چندی پیش آغاز کرد. این کشتی گیر به تازگی تمرین روی تشک را نیز شروع کرده و تیم فولادین ذوب امیدوار است که از قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱ بتواند در مصاف با آرتور نایفونوف استفاده کند.اگر تکلیف برد و باخت این مبارزه تا پیش از کشتی ۸۶ کیلوگرم روشن شود، احتمال اینکه حسن یزدانی به خاطر مصدومیتش روی تشک نرود، زیاد است.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: حسن يزداني
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها