به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۳۰۸۴۰۶

افشای راز کاپشن‌های بدبوی خانه عمه‌خانم

افشای راز کاپشن‌های بدبوی خانه عمه‌خانم
گروه حوادث: ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ ۱۰کیلوگرم موادمخدر را از سه کاپشن در یک خانه کشف و ضبط کردند.به گزارش ایسنا، در تاریخ ششم آذرماه امسال زنی حدودا ۶۰ ساله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و از برادرزاده و رفتارهای مشکوکش اعلام شکایت کرده و خواستار حضور ماموران در محل زندگی اش شد. 
با حضور ماموران در محل این زن به آنان گفت که مدتی است برادرزاده‌اش اقدام به رفت و آمدهای مشکوک به خانه او کرده و بارها نیز با او درگیر شده است. این زن که از اقدامات برادرزاده اش خبر نداشت، به سه کاپشن در یکی از اتاق نیز اشاره کرد و گفت که چند روز است که برادرزاده اش این کاپشن های بدبو را به خانه آورده و تهدید کرده که نباید به آنها دست بزند. چند دقیقه پیش نیز بر سر همین موضوع با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده و او خانه را ترک کرده است.

ماموران نیز سه کاپشن را مورد بررسی قرار داده و در حالی که بوی نامساعدی از آن به مشام می رسید، متوجه شدند که این کاپشن ها آغشته به تریاک است و  برادرزاده شاکی قصد داشت تا از این طریق تریاک ها را  به فروش برساند.مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: در ادامه با انتقال این کاپشن ها به مقر انتظامی، ۱۰ کیلوگرم تریاک از آن ها به دست آمد و برادرزاده این زن نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد تا پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا برود.
برچسب ها: حوادث ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها