به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۳۰۸۴۲۰

همه برای معاون ترامپ شدن التماس می‌کنند

همه برای معاون ترامپ شدن التماس می‌کنند
گروه بین الملل: پایگاه خبری پولیتیکو گزارش داد، دونالد ترامپ در حال بررسی نامزدهای بالقوه معاونت ریاست جمهوری است تا به او در رقابت ۲۰۲۴ کاخ سفید ملحق شوند.
دونالد ترامپ ظاهرا بر این باور است که جمهوری‌خواهان همگی امید دارند گزینه معاونت ریاست جمهوری او باشند. ترامپ به یکی از مشاورانش که این صحبت‌ها را با پولیتیکو در میان گذاشت، گفته بود: همه آنها به من التماس می‌کنند. همه آنها به اینجا می‌آیند.  یکی از افرادی که به نظر می‌رسد چنین درخواستی داشته، سناتور تیم اسکات است که به تازگی به عمارت ترامپ در مارالاگو رفته بود. به گفته سیاستمدار جمهوری‌خواهی که در این جلسه حضور داشت، اسکات وفاداری مناسبی به این رئیس‌جمهوری سابق نشان داد.   
آمار قوی از روند جمع‌آوری کمک‌های مالی و سفرهای این سناتور به ایالت‌هایی که زودتر از بقیه ایالات شاهد رای‌گیری خواهند بود، همچنین به او برتری در این رقابت را می‌دهد. اما هنوز تا بعد از انتخابات میان دوره که ترامپ گفته تصمیمش را درباره شرکت در انتخابات می‌گیرد، زمان زیادی باقی مانده است.  براساس گزارش پولیتیکو، از دیگر رقبای پست معاونت ریاست جمهوری آمریکا می‌توان به خانم «ژانت نونز» فرماندار فلوریدا، خانم «کیم رینولدز» فرماندار آیووا که تابستان امسال در گردهمایی ترامپ سخنرانی داشت و خانم سناتور «مارشا بلکبرن» اشاره کرد. این فهرست همچنین شامل اعضای سابق دولت ترامپ نظیر مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق و مدیر پیشین سیا و ریک گرنل که در دوره ترامپ موقتا مدیر امنیت ملی بود، می‌شود.  
در همین حال راجر استون، یار دیرینه ترامپ به پولیتیکو گفت: این یک آزمون است و ترامپ به آن توجه می‌کند. شکی نیست که نامزدهای پست ریاست جمهوری در واقع برای معاونت ریاست جمهوری می‌آیند. کلید مساله اینجاست که شما طوری نشان دهید که انگار قصد ندارید نامزد معاونت ریاست جمهوری شوید.  یکی از افرادی که نامش در این فهرست به چشم نمی‌خورد، رونالد دی‌سانتیس، فرماندار فلوریداست. در حالی که به نظر می‌رسد دی‌سانتیس با ایده تقلب انتخابات در ۲۰۲۰ مشکلی نداشته باشد، پولیتیکو اوایل همین ماه گزارش داد که ترامپ در جمع میهمانانش از او بابت اینکه نامزدی ریاست جمهوری در ۲۰۲۴ برای خودش را رد نکرده است، گلایه کرده بود.  
مشاور رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا به این نشریه گفت: ترامپ احساس می‌کند او دی‌سانتیس را درست کرده است و او را یک رقیب می‌بیند. و اینکه او قرار نیست فردی با آمار و ارقام بهتر را کنارش داشته باشد.

 
برچسب ها: دونالد ترامپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها