به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۰۸۵۴۲

حمل و نقل بار به شهرستان ها با کمترین نرخ کرایه

گروه کسب و کار: ارسال بار به شهرستان‌های مختلف کشور تخصص مجموعه آنی بار است که با کمترین نرخ کرایه امکان انتقال و جابجایی محموله‌های مختلف را برای شما فراهم نموده است.
حمل و نقل بار به شهرستان ها  با کمترین نرخ کرایه
خدمات باربری بین شهری که توسط انی بار ارائه می‌گردد‌، همه روزه با ارزانترین هزینه و تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود و شما می‌توانید با خیال آسوده کالا و اقلام خود را برای ارسال به هر نقطه‌ای از کشور به آنی بار بسپارید‌.
 مجموعه انی بار خدمات باربری را از تهران و همه شهرستان‌های کشور بصورت 24 ساعته در اختیار شما قرار میدهد و انواع خودروهای باربری سبک و سنگین بر اساس نوع بار و محموله برای حمل و نقل آنها در اختیارتان قرار خواهد گرفت‌. تخصص مجموعه آنی بار‌، جابجایی محموله‌های سنگین و فوق سنگین است که در کمترین زمان انجام خواهد شد‌.
 
 چه خودروهایی برای ارسال بار به شهرستان موجود هستند ؟
 برای حمل و نقل بار و کالاهای شما به شهرستان‌ها‌، آنی بار انواع خودروهای مخصوص حمل و نقل بار و کالا را در اختیار شما قرار می‌دهد.
 محموله‌های شما بر اساس ابعاد‌، وزن و شرایط آنها نیاز به خودروهای باربری خاص دارند که با انتخاب مناسب‌، علاوه بر کاهش هزینه‌ها‌، محموله در ایمنی بالاتری به محل موردنظر ارسال خواهد شد.
 
انواع خودروهای باربری آنی بار عبارتند از :
 •    انواع کامیون ( تک ( 10 تن ) ؛ جفت ( 15 تن ) ؛911 )
•    انواع تریلی ها ( کفی ، بغلدار ، چادری و کمرشکن )
•    انواع کامیونت ایسوزو ( مسقف و روباز )
•    نیسان وانت
 حمل و نقل و ارسال بار به شهرستان‌های مختلف همانطور که گفته شد‌، توسط آنی بار بصورت حرفه ای انجام میشود و برای محموله‌های مختلف بیمه نامه کامل و بارنامه معتبر دولتی ارائه میگردد.
 
باربری به شیراز با انواع خودروی باربری
 برای حمل و نقل بار و کالا و محموله‌های مختلف‌، استان فارس و شهر شیراز نیز تحت پوشش خدمات آنی بار میباشد‌. آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات باربری در سال 1399‌، امکان ارسال انواع بار و کالا برای شیراز را در اسرع وقت برای شما فراهم می‌نماید.
 انتقال محموله‌های تجاری و لوازم منزل به این شهر زیبا با استفاده از کامیونت و خاور و انواع کامیون‌های سنگین تر فراهم میباشد.
علاوه بر شهر شیراز‌، امکان ارسال بار به سایر شهر‌های استان فارس نیز فراهم است.
 •    کازرون و مرودشت
•    فسا و لارستان
•    نی ریز ، جهرم و فیروز آباد
•    لامرد ، مهر ، اردکان
حمل بار به شیراز توسط قدیمی ترین ارائه دهنده خدمات باربری استان فارس به دلیل در اختیار داشتن ناوگان گسترده و تخصصی با ارزانترین نرخ کرایه انجام میشود‌. شما می‌توانید برای استعلام کرایه باربری تهران به شیراز یا از سایر شهر‌های کشور‌، با شماره‌های مجموعه آنی بار در تماس باشید.
 خدمات باربری برای شیراز توسط آنی بار بدون محدودیت برای حمل و نقل محموله‌های تجاری و صنعتی و سازمانی و شخصی ارائه میشود.
 

 حمل بار به بندرعباس
 بندرعباس یکی از مهمترین شهرها و بنادر کشور میباشد که حجم زیادی از مبادلات کالایی ( واردات و صادرات ) از طریق این بندر انجام میشود.
 برای حمل و نقل بار و کالا به بندرعباس‌، آنی بار همه روزه خدمات باربری و حمل و نقل را با کمترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار میدهد تا امکان انتقال بار‌های تجاری و شخصی شما در اسرع وقت فراهم شود.
 معمولا انواع کالاهای صادراتی که به سایر نقاط جهان ارسال میشوند از طریق این بندر منتقل میشوند و از همین جهت حجم زیادی از انواع محموله‌ها توسط آنی بار بصورت روزانه به این بندر استراتژیک ارسال میشود.
 حمل بار به بندرعباس را میتوان یکی از خدمات اصلی و مهم شرکت انی بار نامید که بخش زیادی از مبادلات تجاری وابسته به همین خدمات می‌باشد و مراکز تجاری و صنعتی بزرگ کشور در حال همکاری با آنی بار هستند‌.
 شهرک صنعتی‌های تهران نیز بخش زیادی از تولیدات خود را از طریق خدمات باربری تهران به بندرعباس که انی بار در اختیار ایشان قرار میدهد جابجا می‌نمایند‌.
 
 حمل بار به قشم بصورت تخصصی
 یکی دیگر از خدماتی که مجموعه آنی بار به مشتریان گرامی ارائه می‌نماید‌، حمل و نقل انواع بار و کالا از تمام نقاط کشور به جزیره قشم میباشد‌.
 از طریق خدمات آنی بار می‌توانید انواع محموله‌های تجاری و صنعتی و یا شخصی خود را با کمترین هزینه به قشم ارسال نمایید و یا از طریق این خدمات محموله‌های خود را از قشم به سایر نقاط کشور انتقال دهید.
 برای حمل بار به قشم‌، ارسال بار‌های شما بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار خواهد گرفت و محموله‌هایی که از طریق آنی بار به این جزیره ارسال میشوند در تمامی مراحل باربری تحت پوشش 100 درصدی هستند‌.
 
حمل و نقل محموله‌های فوق سنگین برای شهرستان‌ها
 یکی از ویژگی‌های آنی بار‌، امکان انتقال محموله‌های بسیار سنگین و حجیم از تهران و شهرستان‌های مباشد‌. برای جابجایی این محموله‌ها محموله از کمرشکن و بوژی استفاده میشود که برای تردد آنها نیز نیاز به مدارک و مجوز‌هایی میباشد‌.
در صورتی که قصد جابجایی محموله‌های فوق سنگین و سنگین را دارید‌، با آنی بار در تماس باشید و از خدمات تخصصی و حرفه ای آنی بار در کمترین زمان با ارزانترین نرخ کرایه بهره مند شوید‌.
 ارسال محموله‌های سنگین نیز بصورت کامل از همه نقاط کشور انجام خواهد شد‌.
 

باربری به شهرستان با کاملترین بیمه نامه
 برای حمل و نقل هر نوع بار و کالایی‌، چه بصورت درون شهری و چه به صورت برون شهری استفاده از بیمه نامه مهمترین موضوعی است که باید  مورد توجه قرار بگیرد.
 بیمه نامه در صورت بروز هرگونه حادثه مسئولیت جبران خسارات وارده به محموله‌ها را بصورت کامل جبران خواهد نمود. بیمه نامه مورد استفاده در مجموعه آنی بار برای حمل بار به شهرستان‌ها و حمل و نقل درون شهری‌، بیمه تجارت ایران است که هر گونه خسارت جزئی و کلی به محموله را تا بالاترین سطح پوشش خواهد داد‌.
 بیمه نامه آنی بار هرگونه خسارتی که در اثر عوامل طبیعی  و غیر طبیعی بوجود می‌آیند را در کمترین زمان ممکن پرداخت خواهد نمود‌. خساراتی نظیر آتش سوزی‌، سرقت‌، آب خوردگی و‌.‌.‌.  که باعث خسارت کلی و جزئی به محموله میشوند کاملا تحت پوشش هستند‌.
 
مشاوره و استعلام کرایه باربری شهرستانها
 برای انتقال محموله‌ها‌، نرخ کرایه برای صاحبین بار بسیار مهم است‌. متاسفانه در شرایط کنونی و افزایش روزانه نرخ‌ها‌، کرایه‌ها نیز بصورت روزانه افزایش دارند و اعلام نرخ کرایه دقیق به روز بارگیری موکول میشود‌.
 عوامل زیادی در تعیین هزینه‌های حمل و نقل بار به شهرستان‌ها موثر هستند و نرخ کرایه بر اساس آنها مشخص میشود‌. عوامل موثر در کرایه عبارتند از :
•    شرایط و وضعیت آب و هوایی
•    افزایش هزینه های رانندگان ( لوازم یدکی و سوخت )
•    شرایط سیاسی و ......

 تمامی این شرایط در هزینه‌های حمل و نقل بار و کالا برای شهرهای مختلف کشور موثر هستند و نرخ کرایه بر اساس همین موارد مشخص میشود‌. شما عزیزان برای ارسال بار به شهرستانها می‌توانید بصورت تلفنی با کارشناسان مجموعه آنی بار از طریق شماره تلفن پنج رقمی  57669-021  در تماس باشید و ارزانترین نرخ کرایه کرایه برای نقاط مختلف کشور را بصورت روزانه استعلام کنید.
 علاوه بر این می‌توانید از طریق وبسایت آنی بار بروزترین نرخ کرایه و اطلاعات کافی در خصوص خدمات باربری شهرستان آنی بار را کسب نمایید.
 https://anibar.net
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها