کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چگونه بدون ذخیره شماره در واتساپ چت کنیم؟

10 آذر 1400 ساعت 17:37


گروه فناوری: در این خبر به راهکار‌های پیام دادن به شخصی که شماره اش را در مخاطبانمان ذخیره نکرده ایم اشاره می‌کنیم. واتساپ یکی از محبوب ترین سرویس های پیامرسانی در جهان است که میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند. واتساپ به ما امکان می دهد با مردم در سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم. این پیامرسان جهانی طبق آمارها ترجیح داده شده ترین سرویس برای پیامرسانی است.
 

در برخی شرایط ممکن است کاربران بخواهند بدون نیاز به ذخیره مخاطب با یک شخص چت کنند همچنین لازم نیست همه افراد را در فهرست مخاطبانمان شما قرار دهیم. واتساپ در چنین شرایطی راهکاری را برای شما ارائه داده است اما حتما باید از شماره فرد مطلع باشید. خوشبختانه، کاربران می توانند با استفاده از قابلیت کلیک در چت واتساپ از طریق مرورگر اینترنت، با شماره ای بدون ذخیره با فرد چت کنند. ویژگی کلیک برای چت از لینک های میانبر wa.me برای شروع مکالمه با هر حساب فعال در واتساپ استفاده می شود.

چگونه بدون ذخیره شماره با یک شخص در واتساپ چت کنیم؟
1. مرورگر مورد نظر خود را باز کنید
2. به آدرس https://wa.me/phonenumber مراجعه کنید.
توجه: شماره موبایل ثبت شده واتساپ را که می خواهید با آن چت کنید در قسمت شماره تلفن با این فرمت https://wa.me/919734652818 اضافه کنید. کد کشور نیز باید اضافه شود.
3. با مراجعه به صفحه، واتس اپ شما را به وب سایتی هدایت می کند که دکمه پیغام سبز دارد.
4. برای شروع چت با شماره ای که وارد کرده اید، روی دکمه کلیک کنید.
کاربران می توانند از این مراحل برای ارسال یک شماره ثبت شده واتساپ در هر دو دستگاه اندروید و iOS بدون نیاز به ذخیره مخاطب در فهرست خود استفاده کنند. برنامه های مختلفی وجود دارند که برای ارائه عملکردهای مشابه طراحی شده اند. WhatsDirect یکی از این برنامه‌ها است که می‌توان از آن برای همین کار استفاده کرد.


کد مطلب: 308585

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/308585/چگونه-بدون-ذخیره-شماره-واتساپ-چت-کنیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir