به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۳۰۸۵۹۱

زلاتان هم به منتقدان برنده توپ طلا اضافه شد

زلاتان هم به منتقدان برنده توپ طلا اضافه شد
گروه ورزشی: : انتخاب لیونل مسی به عنوان مرد سال جهان حواشی فراوانی را به همراه داشته و برخی به این رای گیری اعتراض داشته اند. کتاب جدید زلاتان ابراهیموویچ به نام "آدرنالین؛ داستان ناگفته من" فردا منتشر می شود و این ستاره 40 ساله امروز مصاحبه ای با کوریره دلا سرا در مورد توپ طلای سال 2021 و البته احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید صحبت کرده است.

زلاتان گفت: "بله، به کیلیان امباپه فرانسوی توصیه کردم که پاری سن ژرمن را ترک کند و این خبر درست است. امباپه به محیطی با ساختار باشگاهی مانند رئال مادرید نیاز دارد. اما همچنین من به رئیس پی اس جی هم گفتم که کیلیان امباپه را هرگز نفروشد.

توپ طلای سال 2021؟ کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هر دو بازیکنانی بسیار قوی هستند. البته من مسی را ترجیح می دهم زیرا کنار او بازی کرده ام، اما رابرت لواندوفسکی امسال شایسته دریافت توپ طلا بود.کار کردن با مکس آلگری؟ وقتی در میلان بودم ما با نتیجه 3-0 به آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا باختیم و او خوشحال بود. درست است که ما از آن مرحله صعود کردیم، اما دلیلی برای خندیدن وجود نداشت، و من با آلگری در این مورد حرف زدم. آلگری در مدیریت رختکن بسیار موفق است، اما باید جسارت بیشتری به خرج می داد. او باید به رئال مادرید می رفت تا توانایی های خود را در کشورهای خارجی بسنجد. اما در عوض آلگری کار راحت را انتخاب کرد."
مرجع : ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها