به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۳۰۸۶۱۱

هوآوی به دنبال عرضه یک گوشی تاشو است

هوآوی به دنبال عرضه یک گوشی تاشو است
گروه فناوری:براساس شایعات منتشرشده گوشی تاشوی هوآوی از یک لولا با فناوری نسل بعد استفاده می‌کند. شاید فکر کنید که به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی این شرکت زمین خورده است، اما باید بدانید که مثل قبل که این شرکت دو گوشی تاشو تولید کرده است، اکنون می‌خواهد یک گوشی تاشو دیگر را نیز تولید کند. گوشی‌های هوشمند تاشو Mate X و نسخه تازه شده Mate Xs با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی OLED (با رزولوشن ۱۱۴۸ در ۲۴۸۰) و یک صفحه نمایش OLED ثانویه ۶.۳۸ اینچی (با رزولوشن ۸۹۲ در ۲۴۸۰) تولید شده اند که هنگامی که دستگاه باز می‌شود، یک صفحه نمایش ۸ اینچی OLED با اندازه تبلت و وضوح ۲۲۰۰ در ۲۴۸۰ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
 
ظاهراً گوشی هوشمند تاشو بعدی شرکت هوآوی یک دستگاه تاشو شبیه به Samsung Galaxy Z Flip خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده در یک پست در شبکه اجتماعی ویبو، این گوشی تاشو جدید ظاهراً از یک لولای نسل بعدی که با فناوری Zhaoli ساخته می‌شود، استفاده می‌کند.لولای جدید از قطعات کمتری استفاده می‌کند که باعث می‌شود هزینه کمتری را نیز در پی داشته باشد و علیرغم این واقعیت که نسبت به لولا‌های قبلی پیچیدگی کمتری دارد، این قطعه لولا نسبت به سایر موارد استفاده شده در گذشته، قابل اعتمادتر است.
برچسب ها: هوآوی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها