به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۳۰۸۶۲۳

کلینیک ترک گناه؛دستاورد جدید اصولگرایان

کلینیک ترک گناه؛دستاورد جدید اصولگرایان
گروه سیاسی: روزنامه آفتاب یزد نوشت: به تازگی پوستری تبلیغاتی در فضای مجازی منتشر شده که بسیار حاشیه ساز شده است. این پوستر درباره کلینیک خودسازی و ترک گناه است که وحید یامین‌پور معاون وزیر ورزش و سیدبشیر حسینی، جامعه‌شناس از اساتید آن هستند. این پوستر واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است به خصوص آنکه وحید یامین‌پور به عنوان معاون وزیر ورزش در آن حضور دارد و به جای پرداختن به مسائل جوانان، به چنین مسائلی پرداخته است.
البته یامین‌پور در این باره در صفحه توئیتر خود نوشته است: «در مورد پوستری که مورد اعتراض قرار گرفته عرض می‌کنم، از بنده به عنوان نویسنده نخل‌ونارنج دعوت شده بود در حد یک ساعت درباره طریق معنوی صلحا برای علاقمندان این امور، چیزهایی بگویم، سلیقه جوانانه برگزارکنندگان سوءتفاهم ایجاد کرده است. من عاصی بیچاره را چه به ترک گناه و تدریس خودسازی! از شکل این پوستر و عناوینی که ظاهرا متناسب نوجوانان دهه هشتادی طراحی شده هم تعجب کردم. خواهش کردم دست کم عکس بنده رو حذف کنند».
با این حال یکی از کاربران در این باره نوشته است: «نسل جدید فعالان ‎اصول‌گرا، از تجاری‌سازی همه امور، ازجمله مسائل مذهبی هیچ ابایی ندارند؛ کلینیک ترک گناه در ۴۰ روز با ‎بشیرحسینی و وحید‎یامین‌پور».
کاربران دیگر نوشته اند: «کلینیک ترک گناه رو ۴۰ روزه قراره برگزار کنن؛ کاری به مضحک بودن این طرح ندارم سوالم اینه چرا نام‌نویسی رو تو شبکه اجتماعی واتس اپ انجام میدن؟ مگه همین آدما دنبال اجرای ‎طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی و بستن هر چی شبکه اجتماعی خارجی نیستن؟»، «معاون جوانان وزیر ورزش تا به این لحظه هیچ فعالیتی نداشته و فقط تو اتاقش نشسته، حاضر به مصاحبه با هیچ رسانه‌ای هم نشده اونوقت به عنوان یکی از سخنرانان اصلی همایش ترک گناه در ۴۰ روز انتخاب شده.
آقا جان به کار خودت برس خب»، «کمپ ترک اعتیاد شنیده بودیم، کمپ ترک گناه نشنیده بودیم!»، «آیا کل مشکلات جوانان حل شده است که یامین‌پور معاون امور ‎جوانان وزارت ورزش و جوانان به جای پیگیری مشکلات دنبال کلینیک خودسازی و ترک گناه است؟»، «جوانان کشور درگیر مشکلات زندگی و مبارزه با فقر و تبعیض هستند و این تئوریسین‌ها مشغول برنامه‌سازی و ایجاد سرگرمی برای خود!»



 
برچسب ها: اصولگرایان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ۱۰:۲۹
اینها تئوریسن های اصولگرایان در اداره مملکت هستند. ببینید با اینها به کجا خواهیم رسید. به ترکستان (379690)
فرهاد
Germany
۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ۲۲:۰۲
بعد از این همه اختلاس توسط... هر کس به این فکر می‌افته کلینیک ترک گناه بزنه. اصلاح طلبها همشون باید شرکت کنند تا دزدی و رانت و اختلاس رو ترک کنن. (379709)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها