به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۳۰۸۶۴۷

صدای اعتراضِ مجری «سمت خدا» هم بلند شد

صدای اعتراضِ مجری «سمت خدا» هم بلند شد
گروه سیاسی:روزنامه خراسان نوشت: صحبت‌های نجم‌الدین شریعتی، مجری برنامه «سمت خدا» در یک نشست خبری در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشت و کاربران به آن واکنش نشان دادند.
مجری برنامه «سمت خدا» در این نشست می‌گوید: «نمی‌شود وسط آشفته‌ بازار کشور، سوءاستفاده‌هایی که می‌شود، بالا و پایین شدن قیمت‌ها و فشاری که به مردم می‌آید، از قال‌ الصادق(ع) و قال‌ الباقر(ع) گفت.»
شریعتی ادامه می‌دهد: «البته ما تلاش می‌کنیم در کنار این آشفتگی‌ها به مردم آرامش القا بکنیم.»
در واکنش به این سخنان، کاربری نوشت:
«بابا چه کار کردیم که صدای نجم‌الدین شریعتی با آن چهره معصوم که همه‌اش می‌گفت: «حاج آقا دعا کنید و همه آمین بگوییم» هم در آمده است.»
کاربری دیگر نظر داد: «مفهوم حرف نجم‌الدین همون روایت است که: «از دری که فقر وارد شود از در دیگر ایمان بیرون می‌رود»، مسئولان به هوش باشید.»

 
برچسب ها: مردم
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ۱۲:۳۸
کاش همه در فقز بودیم، الان مردم در فقر و فلاکت و بدبختی هستند و یک عده حقوق نجومی میگیرند و عده ای دیگه با امکانات دولتی و بیت المال خوشگذرانی می کنند. (379695)
۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ۱۸:۴۱
مفهوم حرف آقا نجم الدین را ما قدیمی ها خوب می فهمیم. حرف های این آقا و امثال او را که می شنوم یاد بنی احمد و پزشکپور می افتم که وقتی فهمیدند خوردن از آخور تمام شده سعی کردند به سراغ توبره بیایند. (379703)
۱۴۰۰/۰۹/۱۲ ۰۶:۲۰
آش انقدر شور شده که صدای آشپز هم دراومده! (379719)
۱۴۰۰/۰۹/۱۲ ۰۷:۴۲
این عزیزان زمان دولت روحانی کجا بودند (379725)
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۷:۵۷
خونهشما بودن (379876)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۷:۵۷
من دیگه نه نماز مخوانم نه روزه میگیرم یعنی وقتشو ندارم از صبح خروس خوان تا بوق سگ باید مثل خر کار کنم تا شاید یه لقمه بخور نمیر گیرم بیاد.‌‌ (379875)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها