به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۳۰۸۷۸۲

کریک از یونایتد جدا شد

کریک از یونایتد جدا شد
گروه ورزشی: مایکل کریک بعد از سال‌ها حضور به عنوان بازیکن و مربی در یونایتد از این تیم جدا شد.به گزارش ایسنا، مایکل کریک، بازیکن پیشین منچستریونایتد که به عنوان  سرمربی پس از برکناری اوله گونار سولسشایر کار کرد، سمت خود را ترک کرد و هم‌چنین تصمیم گرفت به طور کلی باشگاه را ترک کند.
 
آخرین بازی برای کریک به عنوان سرمربی، بازی  با آرسنال بود که در آن شیاطین سرخ  با اراده قوی به پیروزی رسیدند. از دیدار بعدی رالف رانگنیک هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و اولین بازی خود را مقابل کریستال پالاس تجربه خواهد کرد.مایکل کریک گفت: زمانی که در این باشگاه فوق‌العاده گذرانده‌ام، همیشه بهترین دوران حرفه‌ای من خواهد بود. وقتی بیش از ۱۵ سال پیش برای اولین‌بار قراردادم را امضا کردم، هرگز در رویاهای عجیبم نمی‌توانستم تصور کنم که این همه جام را به دست بیاورم. مطمئنا هرگز خاطرات فوق‌العاده را چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان عضوی از تیم مربیگری فراموش نمی‌کنم.  با این حال، پس از مشورت زیاد، به این نتیجه رسیدم که اکنون زمان مناسبی برای ترک باشگاه است. من می‌خواهم از همه بازیکنان تشکر کنم. کار کردن برای ساعت‌های طولانی با چنین تیم فوق‌العاده‌ای بسیار لذت‌بخش بود، من با آن‌ها روابط دوستانه طولانی‌مدتی برقرار کردم.

او ادامه داد: من همیشه هوادار منچستریونایتد بوده و خواهم بود و تا جایی که ممکن است در مسابقات حضور خواهم داشت. برای رالف، کارکنان، بازیکنان و هواداران بهترین‌ها را برای آینده آرزو می‌کنم. من مشتاقانه منتظر فرصتی هستم تا در سکوها باشم و به عنوان یک هوادار از بچه‌ها حمایت کنم.کریک از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۸ توانستت ۴۶۴ بازی برای شیاطین سرخ انجام دهد . او پنج بار قهرمان انگلیس شد و در سال ۲۰۰۸ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.مایکل پس از اتمام دوران بازیگری خود در سال ۲۰۱۸، مربیگری را آغاز کرد. او ابتدا دستیار ژوزه مورینیو و سپس سولسشایر بود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها