به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۳۰۸۷۸۶

هوای پاک و قابل قبول تهران در روز جمعه

هوای پاک و قابل قبول تهران در روز جمعه
گروه جامعه: شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران وضعیت هوای این شهر در روز جاری را پاک و قابل قبول توصیف کرد.به گزارش ایسنا، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح روز جمعه ۱۲ آذرماه با توجه شرایط ناپایدار جوی و وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته و نیز کاهش تردد خودروها در روز تعطیل، در بیشتر مناطق برقراری وضعیت پاک و قابل‌قبول مورد انتظار است.
 
همچنین با تداوم این شرایط جوی همراه با وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد. ناپایداری جوی و افزایش تندی باد تا اواخر وقت جمعه کاهش غلظت ذرات معلق و در نتیجه برقراری وضعیت قابل‌قبول را در بیشتر مناطق به‌دنبال خواهد داشت.

بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که از صبح روز شنبه با آغاز تردد خودروها در نخستین روز هفته تاحدودی بر غلظت آلاینده‌ها افزوده خواهد شد، بااین‌حال با حاکمیت ناپایداری جوی و وزش باد مؤثر، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت و تداوم این شرایط جوی در طی روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد.
افزایش ترافیک شامگاهی در ساعات پایانی شنبه به افزایش نسبی غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد منجر خواهد شد.
برچسب ها: کیفیت هوا تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها