به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۳۰۸۸۲۵

کاپیتان استقلال بازی با پرسپولیس را از دست داد

گروه ورزشی: وریا غفوری کاپیتان آبی‌پوشان پایتخت که در بازی قبلی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شده بود، به دیدار با پرسپولیس نخواهد رسید.
کاپیتان استقلال بازی با پرسپولیس را از دست داد
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ فردا شنبه در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و نود و هفتمین تقابل دو تیم بزرگ ایران است. با اعلام رسمی باشگاه استقلال، وریا غفوری کاپیتان این تیم به دلیل مصدومیت در دربی غایب خواهد بود. غفوری طی روزهای گذشته در تمرینات استقلال حضور پیدا نکرد و مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی بود.
کاپیتان استقلال که مصدومیتش از ناحیه دوقلوی پا است، تلاش زیادی کرد تا زیر نظر پزشکان درد پای کاهش پیدا کند و به مسابقه دربی برسد اما این اتفاق در نهایت برای او رخ نداد و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. غفوری امروز به محل تمرین استقلال در ورزشگاه آرارات رفت اما به خاطر عدم بهبودی کامل در تمرین شرکت نکرد تا مشخص شود نمی‌تواند استقلال را در بازی با پرسپولیس همراهی کند. در غیاب وریا غفوری باید دید فرهاد مجیدی از کدام بازیکن در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد تا جای او را پر کند.
برچسب ها: وريا غفوری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها