به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۳۰۸۸۶۴

مرد همسرکش در تهران دستگیر شد

مرد همسرکش در تهران دستگیر شد
گروه حوادث: مردی که در درگیری خانوادگی همسرش را به قتل رسانده و به تهران فرار کرده بود، دستگیر شد. عصر پنجشنبه 11آذر‌ماه مردی جوان سراسیمه قدم در کلانتری نبرد تهران گذاشت و گفت که می‌خواهد راز یک جنایت خانوادگی را فاش کند.

وی در ادامه توضیح داد: شب قبل مادرزنم مرا به خانه‌اش دعوت کرد و وقتی به آنجا رفتم متوجه شدم یکی از بستگان آنها که مردی جوان به نام مهدی است از رشت به تهران آمده و مهمان خانه مادرزنم است. آن شب و پس از صرف شام، من و همسرم به خانه برگشتیم تا اینکه صبح متوجه شدم همسر مهدی در خانه‌شان در رشت به قتل رسیده است. آنطور که متوجه شدم مهدی روز چهارشنبه همسرش را در رشت به قتل رسانده و بعد به تهران فرار کرده و به خانه مادرزنم آمده بود. این در حالی است که مادرزنم از اتفاق هولناک بی‌خبر است و مهدی(قاتل) همچنان در خانه او به سر می‌برد.

با اظهارات مرد جوان، تحقیقات آغاز شد و مأموران در تماس با پلیس رشت دریافتند که حرف‌های او صحت دارد. به‌گفته پلیس رشت، روز چهارشنبه قتلی در این شهر رخ داده و قربانی آن زنی جوان بود و با توجه به فرار شوهرش به نام مهدی، نام وی در لیست افراد تحت تعقیب قرار گرفته بود.

با این اطلاعات مأموران به دستور قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس جنایی تهران برای بازداشت مهدی وارد عمل شده و راهی مخفیگاه او شدند. اما متهم به محض دیدن مأموران با چاقویی که با آن همسرش را به قتل رسانده بود به سمت آنها هجوم برد که فرار کند اما نقشه او ناکام ماند و مأموران موفق شدند وی را به دام اندازند.

مرد 40ساله در بازجویی‌ها به قتل همسرش در رشت اقرار کرد و گفت: به‌دلیل اختلافات خانوادگی که با همسرم داشتم روز چهارشنبه با او درگیر شدم و چون عصبانی بودم با ضربات متعدد چاقو جانش را گرفتم. پس از قتل، وحشت کردم و از خانه بیرون رفتم. چند ساعتی در خیابان‌ها سرگردان بودم تا اینکه تصمیم گرفتم به تهران بیایم. وی ادامه داد: به خانه یکی از بستگانم رفتم اما فکرش را نمی‌کردم به این سرعت لو بروم و دستگیر شوم. متهم به قتل پس از اقرار به جنایت بازداشت شد و به‌دلیل اینکه حادثه در شهرستان رشت رخ داده، پرونده با صدور عدم‌صلاحیت برای ادامه رسیدگی و تحقیقات بیشتر به دادسرای این شهر فرستاده شد.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها