کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رجبی: تاکنون چیز خاصی از ژستد ندیده‌ام

میزان , 13 آذر 1400 ساعت 12:34


گروه ورزشی: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فوتبال ما در این سال‌ها خلاقیت و کار‌های تاکتیکی خود را از دست داده و باید شرایطی رقم بخورد تا این معضل از بین برود. رضا رجبی درباره دربی ۹۷ و جدال حساس استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: بازی‌های دربی همیشه مهم و هیجان انگیز هستند و همین باعث شده تا بازیکنان در دربی با احتیاط بازی کنند و در برخی موارد بازی‌ها به همین خاطر تماشاگرپسند و باکیفیت از آب در نمی‌آید. از طرفی گل‌محمدی نشان داده در دربی‌ها تیمش را با احتیاط به زمین فرستاده است، اما امیدوارم یک بازی فعال و همراه با گل را ببینیم.
 

وی افزود: فوتبال ما در این سالیان آهسته آهسته خلاقیت و کار‌های تاکتیکی خود را از دست داده و باید شرایطی رقم بخورد تا این معضل از بین برود و دوباره فوتبال خوب و زیبایی را شاهد باشیم. هر تیمی که در دربی کمتر اشتباه کند و از شرایط روحی و روانی بهتری برخوردار باشد توانایی کسب سه امتیاز را دارد. به نظرم دربی ۲ بر ۲ بهتر از این است که بازی بدون گل به پایان برسد. امیدوارم هر دو تیم جسورانه و انتحاری بازی کرده و دل هواداران را شاد کنند.
پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از رفتار مدیران سرخابی‌ها در آستانه دربی، تصریح کرد: حواشی اخیر مدیران دو تیم را نپسندیدم. وقتی در سطح مدیریتی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد بدون شک این تنش‌ها به کادرفنی دو تیم هم سرایت می‌کند. دربی همیشه حساسیت دارد و با این مسائل، حاشیه‌ها بیشتر هم خواهد شد تا از اصل مطلب که دیدن یک بازی باکیفیت است دور شویم و به جای آن موارد دیگری را در بازی شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: نقاط قوت استقلال و پرسپولیس ساختار دفاعی آن‌ها است، اما در بخش حمله هر دو تیم مقداری ضعف دارند و احتمال دارد همین اتفاق باعث شود بازی کم حادثه‌ای را ببینیم. از بین خارجی‌های استقلال، یامگا عملکرد خوبی داشته، اما نمی‌دانم چرا اکثرا از محوطه جریمه دور است. از رودی ژستد هم تا الان چیز خاصی ندیده‌ام و باید ببینیم در ادامه لیگ چگونه ظاهر خواهد شد.

رجبی در پایان با اشاره به ضعف گلزنی در فوتبال ایران گفت: هفته گذشته هم بیشتر بازی‌ها بدون گل به پایان رسید که این نشان می‌دهد فوتبال ایران در بخش هجومی دچار یک مشکل اساسی است که باید شرایط و برنامه ریزی صورت گیرد تا در ساختار حمله بتوانیم شاهد ایجاد موقعیت گل باشیم.


کد مطلب: 308936

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/308936/رجبی-تاکنون-چیز-خاصی-ژستد-ندیده-ام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir