به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۳۰۸۹۴۸

7 مورد از بهترین برند فشارسنج خارجی

گروه کسب و کار: دستگاه فشارسنج یکی از مهمترین وسایل کنترل و سنجش سلامت افراد است.
7 مورد از بهترین برند فشارسنج خارجی
برای خرید فشارسنج مهمترین سوالی که پیش می آید این است که بهترین برند فشارسنج خارجی کدام است؟ توجه به اهمیت این دستگاه و نتایجی که ارائه می دهد لزوم توجه به کیفیت فشارسنج را مشخص می کند.
فشارخون یک معیار کلیدی سلامت است که می تواند تعیین کند چه خطراتی پیش روی سلامتی شما قرار گرفته است.
فشارخون بالا را با عنوان "قاتل خاموش" می شناسند دلیل آن نداشتن عوارض خاص و علائم مشخص در حین بالا رفتن فشار خون است و در صورت عدم رسیدگی و نداشتن اطلاعات کافی از وضعیت سلامت می تواند عواقب خطرناکی برای شخص داشته باشد.
بهترین راه برای انتخاب بهترین برند فشارسنج خارجی، بررسی دقیق تمام برندها و مقایسه آنها با یکدیگر است.
فروشگاه اینترنتی درمارز dermaroz.com، با ارائه انواع دستگاه فشارسنج، بررسی دقیق و کاملی درباره هرکدام از آنها انجام داده است.
به این ترتیب می توان ویژگی های مشابه و موارد متمایز کننده را به خوبی شناسایی کرده و در نهایت بهترین گزینه را متناسب با بودجه و نیاز انتخاب و خریداری نمود. 

شناسایی بهترین دستگاه فشارسنج خانگی
دستگاه فشارخون یک ابزار مفید برای مدیریت سلامتی و حیات مخصوصا برای افراد مبتلا به فشار خون بالا است. امروزه انواع برندهای مختلف در بازار وجود دارند که هرکدام ادعا می کنند بهترین هستند انواع فشارسنج دیجیتال، عقربه ای، دستی، اتومات و نیمه اتومات وجود دارد.
کیفیت و برند در نحوه قیمت گذاری مؤثر است اما بهرحال قیمت فشارسنج عقربه ای به نسبت انواع دیجیتالی بسیار پایینتر است. اما استفاده از آنها نیاز به مقداری مهارت و تخصص دارد به همین خاطر برای مصرف عموم و خانگی توصیه نمی شود.
 برخی دستگاه های فشارسنج با وجود امکانات جانبی که دارند جذابیت بیشتری برای مخاطبین دارند. با این حال پیش از هر نوع امکاناتی که در دستگاه فشارسنج وجود دارد باید به سطح دقت آنها توجه شود زیرا اگر نتیجه دقیقی به شما ارائه ندهد کارایی لازم را نخواهد داشت.
در ادامه بهترین برندهای خارجی که رضایمتندی بالایی از طرف مصرف کنندگان داشتن را بررسی می کنیم.

1- فشارسنج های بازویی برند امرون OMRON
امرن نام تجاری ژاپنی است که با تولید محصولات و تجهیزات پزشکی مرغوب توانسته در سطح جهانی به شهرت برسد. این برند به عنوان یکی از بهترین برند فشارسنج خارجی شناخته می شود. دلیل آن هم کیفیت قطعات و طول عمر و دوام بالای آن است.
فشارسنج امرون با سطح دقت 99 تا 100 درصد نتیجه قابل اعتمادی را به مصرف کننده می دهد.
دستگاه های فشارسنج دیجیتالی امرون همچنین دارای صفحه نمایش بزرگی است که می تواند خوانش نتایج را برای چشمان شما ساده تر کند. امکانات جانبی همچون نمایش تعداد ضربان قلب و آریتمی از دیگر مزایای دستگاه های فشارسنج دیجیتال برند امرون است.
از جمله فشارسنج های پرطرفدار برند امرن می توان به Omron m7 و امرن M6 می توان اشاره کرد. فشارسنج Omron M6 با قابلیت نمایش آریتمی، تعداد ضربان قلب و احتمال خطای mmHg3 یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین دستگاههای فشار خون می باشد.
بطور کلی از جمله ویژگی های فشارسنج امرون می توان به این موارد اشاره کرد:
•    دارای نمایشگر تاریخ و ساعت
•    دارای حافظه ذخیره سازی
•    کاربری بسیار آسان
•    دقت بالا

2- فشارسنج برند بیورر Beurer
بیورر برندی بسیار آشنا و مورد قبول در میان عموم است. کیفیت عالی و قیمت متوسط فشارسنج Beurer، سهولت کاربری و اطمینان از نتیجه آن بیش از انتظاری است که می توان از یک دستگاه فشارسنج خانگی با قیمت به صرفه داشت. این دستگاه از نظر بالینی تأیید شده است.
صفحه نمایش بزرگی که دارد نمایش نتیجه را برای کاربر آسانتر کرده به طوری که سالمندان و افراد با بینایی اندک نیز می توانند در منزل و به تنهایی از این دستگاه استفاده کنند.
سیستم نمایش نوری در رنگ های مختلف به شخص این امکان را می دهد که بدون نیاز به تفسیر، سطح فشار خون را به سرعت ارزیابی کرده و در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهد.
از جمله ویژگی های فشارسنج بیور می توان به این موارد اشاره کرد:
•    کاربری آسان
•    قابلیت سخنگو بودن
•    امکان تنظیم به 4 زبان زنده
•    دارای حافظه داخلی

3- فشارسنج برند امسیگ EmsiG
برند امسیگ ساخت کشور آلمان یکی از بهترین برندهای فشارسنج خارجی در ایران است. این دستگاه با کیفیت خوب، گارانتی 24 ماهه معتبر و نمایندگی مستقیم در ایران توانسته به یکی از برندهای معتبر و محبوب تبدیل شود.
فشارسنج امسیگ با کیفیت بالا، دقت قابل قبول و همچنین دوام زیادی که دارد می تواند جزء برندهای با کیفیت با قیمت به صرفه محسوب شود. تنوع طراحی برند امسیگ در انواع فشارسنج بازویی و مچی باعث استقبال از این برند شده است.
قیمت دستگاه فشار خون مچی بسیار مناسب است و در عین کارایی عالی و با صفحه نمایشگر نوری و امکان ذخیره سازی نتایج به یکی از محبوبترین انواع فشارسنج برند EmsiG تبدیل شده است.
از جمله ویژگی های فشارسنج امسیگ می توان به این موارد اشاره کرد:
•    دارای نمایگشر بزرگ
•    دقت بالا
•    طراحی جدید و پیشرفته
•    وزن سبک
4- دستگاه فشارسنج برند بی ول B.Well
از دیگر برندهای برتر دستگاه فشارسنج خارجی که می توان معرفی کرد، دستگاه فشارسنج بی ول ساخت سوئیس است. این برند با هدف حفظ سلامت خانواده اقدام به تولید انواع تجهیزات پزشکی خانگی نموده است.
دستگاه فشارسنج برند Bwell با دارا بودن کیفیت مطلوب، سهولت استفاده و همچنین گارانتی معتبر به یکی از برندهای محبوب و با کیفیت در ایران تبدیل کرده است.
فشارسنج های سری پرو بسیار زیبا و با قابلیت های فراوان جزء محبوب ترین و باارزش ترین مدل های این برند است. بی ول مدل pro36 را می توان به عنوان یکی از بهترین محصولات این برند معرفی کرد.

انواع فشارسنج بی ول
5- فشارسنج برند پیک سلوشن PicSolution
 برند ایتالیایی پیک سلوشن با بیش از 50 سال سابقه تولید تجهیزات و لوازم خودمراقبتی، یکی از تخصصی ترین و بهترین تولید کنندگان دستگاه فشارسنج است.
این برند با شعار مراقبت از سلامتی میلیون ها نفر، توانسته است کوچکترین تا بزرگترین تجهیزات و لوازم مراقبت و سنجش سلامتی را تولید کند.
برند picsolution طیف وسیعی و متنوعی از دستگاه های فشارسنج را تولید کرده است که می تواند مورد استفاده پزشکان و متخصصان و همچنین مردم به عنوان تجهیزات پزشکی خانگی نیز قرار گیرد.
از جمله بهترین مدلهای فشارسنج پیک سلوشن مدل  easyRAPIDاست که با نوع طراحی و لوازمی که در آن استفاده شده قابلیت ذخیره آخرین نتایج و میانگین گیری از 3 فشار خون آخر را دارد و به این صورت می تواند بالا یا پایین بودن فشار خون را تعیین کنند.

6- فشارسنج خارجی زیکلاس مد Zyklusmed
برند زیکلاس مد ساخت آلمان و یکی از برندهایی است که بصورت تخصصی انواع تجهیزات خانگی و کنترل سلامت را می سازد. این برند انواع فشارسنج را تولید کرده است بهترین نوع دستگاه فشارسنج زیکلاس مد، با پخش موزیک هنگام کار فضای دلنشین و آرامش بخشی را برای کاربر فراهم می کند.
همچنین نتیجه فشارخون بصورت صوتی اعلام می شود و دیگر نیازی به خواندن صفحه نمایش نیست. امکان ذخیره سازی نتایج در دو گروه برای 2 کاربر نیز وجود دارد. هشدار هنگام اتمام باطری دستگاه، امکان گزارش گیری از میانگین فشار خون در برهه خاص از دیگر مزایای دستگاه های فشارسنج Zyklusmed است.
1.    اعلام فشارخون بصورت صوتی
2.    قابلیت ذخیره سازی نتایج در چند گروه
3.    پخش موزیک در حین گرفتن فشارخون

7- فشارسنج چینی سیتیزن Citizen
فشارسنج سیتیزن یکی از محصولات با کیفیت کمپانی سیتی زن، ساخت چین و تحت لیسانس کشور ژاپن است. با 3 سال ضمانت و کیفیت خوبی که دارد جزء فشارسنج های مقرون به صرفه با کارایی بالا محسوب می شود.
این دستگاه فشارسنج دیجیتالی در انواع بازویی و مچی تولید شده و با وجود صفحه نمایش بزرگی که دارد خوانایی را برای افراد سالمند یا کم سواد بسیار آسان می کند. فشارسنج سیتی زن فشار خون، ضربان قلب و آریتمی را نمایش می دهد. همچنین قابلیت ذخیره 90 نتیجه آخر را نیز دارد.
فشارسنج دیجیتالی سیتیزن CH452 یکی از پرفروش ترین مدلهای فشارسنج است که با وجود مزایای بسیاری که دارد در میان مردم بسیار محبوب است. ازجمله مشخصات این دستگاه می توان به ابعاد متوسط، باتری کاف نرم از جنس کتان آن اشاره کرد.
•    مناسب استفاده تمام سنین
•    قابلیت نمایش آریتمی و ضربان قبلی
•    در اختیار داشتن فضای نگهداری نتایج
•    قابلیت ذخیره نتایج

سخن پایانی:
بطور کلی و با مقایسه برندهای مختلف شاید نتوان به طور دقیق گفت که بهترین برند فشارسنج خارجی کدام است. چراکه اغلب طراحی ها استاندارد شده و به یکدیگر نزدیک هستند این شباهت میان دستگاه های فشارسنج اتومات تاحدودی انتخاب را سخت کرده است.
با این وجود می توان با توجه به معیارهایی چون کشور سازنده، قیمت نهایی و خدمات پس از فروش، گارانتی تعویض، تعمیر و خدمات پشتیبانی بهترین برند فشارسنج خارجی را انتخاب و خریداری کرد.
شما می توانید انواع دستگاه های فشارسنج و سایر تجهیزات پزشکی را در فروشگاه آنلاین درمارز مشاهده کرده و پس از بررسی و مقایسه هرکدام بهترین گزینه را مطابق با نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.
از ویژگی های بارز درمارز داشتن پرداخت در محل برای سراسر ایران است تا شما مشتری عزیز به راحتی و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید. همچنین در فروشگاه اینترنتی درمارز هزینه ارسال رایگان به سراسر کشور رایگان است. شما می توانید قبل از خرید با کارشناسان درمارز جهت مشاوره رایگان با شماره 88351957-021 تماس بگیرد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها