به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۳۰۸۹۵۶

بوکسورها هم‌چنان در مسیر پیشرفت!

بوکسورها هم‌چنان در مسیر پیشرفت!
گروه ورزشی: رییس فدراسیون بوکس ایران گفت: سعی داریم با اعزام تیم ملی به مسابقات تدارکاتی ارمنستان و پیگیری اردوها، روند صعودی خود را طی کنیم.به گزارش ایسنا، حسین ثوری درباره اعزام تیم ملی بوکس ایران به تورنمنت بین‌المللی ارمنستان توضیح داد: در مسیر آماده‌سازی ملی‌پوشان برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، بوکسورهای خود را روز ۲۲ یا ۲۳ آذر عازم ارمنستان می‌کنیم تا در این تورنمنت سطح بالا شرکت کنند که قطعا می‌تواند یک محک خوب برای آن‌ها باشد. تیم‌های حاضر همگی خوب هستند و قطعا شرایط خوبی برای تیم ملی ایران فراهم خواهد شد.
 
او گفت: ارمنستان (میزبان)، روسیه، اوکراین و گرجستان تیم‌های حاضر در این تورنمنت هستند که ما هم با ترکیب جوان‌ترها و باتجربه‌های خود در این مسابقات حاضر می‌شویم. سعی می‌کنیم در این تورنمنت کسانی را که از اعزام‌های بین‌المللی جا مانده‌اند به کار بگیریم تا آزمایش شوند. با در نظر گرفتن نظرات کادرفنی در تلاش هستیم تا بهترین تصمیمات را برای تیم ملی اتخاذ کنیم.

رییس فدراسیون بوکس، درباره برنامه‌های پیش روی فدراسیون بوکس نیز گفت: ما با تمام قدرت اردوهای تدارکاتی خود را پیگیری می‌کنیم چون بسیار مهم است که روند خوب تیم ملی متوقف نشود. اسفندماه نیز مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان را خواهیم داشت که حقی از کسی ضایع نشود و همه برای حضور در تیم ملی، شانس خود را امتحان کنند.

او در پاسخ به این سوال که ترکیب اعزامی به بازی‌های آسیایی تنها از طریق مسابقات قهرمانی کشور انتخاب می‌شوند؟ توضیح داد: آن‌ نفراتی که در ترکیب فعلی تیم ملی خوب هستند اعزام می‌شوند، ما قهرمانی کشور را برای کسانی برگزار می‌کنیم که شاید از قلم افتاده باشند و فرصتی است که همه بوکسورها شانس خود را امتحان کنند. البته تصمیم گیرنده نهایی خود کادرفنی است.

ثوری درباره میزبان مسابقات قهرمانی کشور بوکس نیز گفت: مازندران، اصفهان، سیستان و بلوچستان، خراسان و خوزستان استان‌هایی هستند که درخواست میزبانی دارند. شرایط را بررسی می‌کنیم و هرکجا که وضعیت بهتری داشت و امکاناتش مناسب بود، میزبانی را بر عهده خواهد گرفت. با برنامه و با کارنامه در حال تلاش هستیم.
برچسب ها: بوکس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها