به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۳۰۹۰۰۷

نیسان مورانو ۲۰۲۲ معرفی شد

نیسان مورانو ۲۰۲۲ معرفی شد
گروه اقتصادی: نیسان مورانو با ظاهری عضلانی و مدرن همچنان به عنوان یک شاسی بلند قدرتمند ژاپنی در میان رقبایش خودنمایی می‌کند.مورانو یکی از بهترین خودروهایی است که مورانو تولید کرده و اکنون نمی توان منکر این موضوع بود چرا که طی سال های گذشته تولید و عرضه آن به خوبی پیش رفته است. این کراس اوور برای مدل سال ۲۰۱۹، فیس لیفت دریافت کرد اما شاسی آن مربوط به سال ۲۰۱۴ است که اکنون برای نسل جدید تغییرات چشمگیری دارد.
 
نیسان مورانو با ظاهری عضلانی و مدرن همچنان به عنوان یک شاسی بلند قدرتمند ژاپنی در میان رقبایش خودنمایی می کند. همانطور که گفته شد این خودرو برای نسل جدید دارای تغییرات زیادی است که اولین تغییر آن مربوط به جلو پنجره V-Motion نیسان است. فاسیای پایین نیز بیشتر دارای رنگ مشکی است که همراه با رنگ متضاد کرومی ارائه می شود.

Midnight Edition همچنین بر روی چرخ‌های ۲۰ اینچی مشکی براق خاص سوار می‌شود و نمی‌توانید یک مدل ویژه بدون نشان‌های خاص داشته باشید. نیسان پکیج Midnight Edition را فقط در سطوح تریم SV خواه با چرخ‌ محرک جلو یا تمام چرخ متحرک ارائه می‌کند؛ همچنین برای سال ۲۰۲۲، این SV همچنین دارای صندلی‌های گرمکن چرمی به‌صورت استاندارد است.این خودرو همراه با بسته Midnight Edition ، با قیمت ۳۷۸۴۵ دلار عرضه می شود. گفتنی است این خودرو در سال ۲۰۲۲ فقط کمی گران تر برای تمام تریم‌های مورانو عرضه می شود. مدل پایه مورانو S FWD اکنون از ۳۲۹۱۰ دلار شروع می‌شود که فقط ۱۰۰ دلار بیشتر از سال گذشته است.

SV FWD با قیمت ۳۶,۴۵۰ دلار، با تفاوت ۵۱۰ دلار، نسبت به سال ۲۰۲۱ عرضه می شود. مورانو SL ۲۰۲۲ نیز ۱۰۰ دلار بیشتر با قیمت ۴۰,۴۱۰ دلار به فروش می رود و در نسخه پلاتینیوم که در رده برتر قرار دارد نیز با افزایش ۱۰۰ دلاری به ۴۴,۴۶۰ دلار می‌رسد. انتخاب سیستم چهار چرخ متحرک معمولا بین ۱۱۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار به برچسب اضافه می‌کند.
برچسب ها: نیسان مورانو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها